9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Clemenza

Naar welke studentenhockeyvereniging?

Ik ga volgend jaar in Nijmegen studeren en wil graag blijven hockeyen. Nu heb ik een paar opties: bij mijn eigen club gaan hockeyen in een team met een gemiddelde leeftijd die tien jaar hoger ligt dan mijn eigen leeftijd, hockeyen bij N.S.H.C Apeliotes of dispensatie krijgen voor mijn eigen A1 (1e klasse). Nu is de vraag aan jullie wat ongeveer de leeftijd is bij een studentenhockeyvereniging en wat jullie ervaringen zijn als eerstejaars bij zo’n vereniging.

Als dit topic verkeerd staat graag even verplaatsen

Bijdrager
    hatolex

misschien hier meer kans http://www.knhb.nl/

Bijdrager
    Brombeer

In essentie vraag je dus wat ongeveer de leeftijd is van studenten.
    ‘k Zou het niet weten…

Bijdrager
    Shmoo

Een paar nieuwe Polo’s en je bent in elk team de baas;)

Bijdrager
    Clemenza
    Brombeer op 12 mei 2012

In essentie vraag je dus wat ongeveer de leeftijd is van studenten.

Dat maar ik zou nog liever wat ervaringen horen van eerstejaars die bij een studentenhockeyvereniging gingen/ studentensportvereniging

Bijdrager
    Clemenza

Ik weet niet wie die titel heeft veranderd maar kan die weer terug? De titel die er nu staat heeft geen enkele betrekking op het onderwerp

Bijdrager
    Hansi2124

Ik had het veranderd, omdat jouw onderwerp veel te algemeen was. Ik heb het nu weer iets aangepast.

Bijdrager
    PvdO

Studentensport is geweldig, bij ons in Middelburg is het niet groot, maar ik zag bij de Batavierenrace in Nijmegen op de campus dat het het daar wel is. Als je gaat studeren zal je merken dat elke keer terug naar huis moeten om te hockeyen vervelend kan worden en dat je je team in de steek gaat laten, en een beetje van ze vergroeit als ze nog op de middelbare school zitten. Ik heb ook bij een tien-jaar-ouder team gehockeyd en het schiet toch niet op als iedereen al in een mooie auto met kinderzitjes rijdt en zelf heb je geen rijbewijs.
    Als ik jou was zou ik fijn naar Apeliotes gaan, daar leren ze je nog fatsoenlijk bier drinken ook.

Bijdrager
    Clemenza

Ik denk inderdaad dat ik dat ga doen! Heel erg bedankt allemaal!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.