10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Flesh

Student: wat wil Apple zien in A'dam store?

Hi allen,

Sorry als dit ergens al te vinden is, maar heb alleen m’n iPhone nog dus zoeken gaat wat lastig.

Ik wil morgen een rMBP gaan kopen in de Apple store Amsterdam. Maar aangezien ik student ben wil ik gaan profiteren van de studentenkorting. Op internet schijnt geen controle te zijn maar wat moet ik voorleggen in de fysieke store?

Ik heb namelijk geen schoolpas, kan ik morgen wellicht even aanvragen maar kleine kans dat ik hem direct heb dan. Met welke informatie kan Apple nog meer wat?

Bijdrager
    Niels

Geen schoolpas??? Maar om je dan maar even op weg te helpen: OV, bankafschrift waarop stufi vermeld wordt, bewijs van inschrijving

Bijdrager
    Da Vinci

Kun je geen verklaring/bewijs van inschrijving voorleggen? Meestal kan jouw opleiding dat wel even uitprinten voor je.

Bijdrager
    fenkikon

Je hebt verschillende mogelijkheden. Laten zien van een persoonlijke OV-kaart van de DUO.
    Kunt een kopie van je inschrijving laten zien, of een betaling van je studiefinanciering.

Als dat allemaal niet werkt heb ik nog een optie, als je al een mailadres van je opleiding hebt. Bel dan met de Online Apple Store voor onderwijskorting, leg uit dat je in de winkel wilt kopen dat je student bent, maar nog geen pas hebt ontvangen. Je geeft aan dat je wel een mail kunt sturen vanuit je studieaccount waaruit blijkt dat je echt student bent. Daar gaan ze mee akkoord, geldig verificatiemiddel, heb er gebruik van gemaakt. Vraag je even of ze het doorgeven aan de Apple Store Amsterdam en je hebt korting. Ze werken wel mee hoor!

Bijdrager
    Flesh

Bedankt iedereen! Het moet zeker gaan lukken, zal morgen even vragen om een bewijs van inschrijving en anders m’n bankafschrift afdrukken!

Bijdrager
    Rolandvbalen

Waarom koop je hem niet bij A-mac met studentenkorting? Dan krijg je 3 jaar garantie, en ben je evenveel kwijt!

Bijdrager
    Gastonw

Je hebt toch gewoon je studentenpas van de universiteit?

Je kan trouwens het beste kijken op internet; elke universiteit heeft namelijk een andere korting. Uit mijn hoofd kan je bij de TU Delft de hoogste korting krijgen. Als je iemand daar kent moet je vragen een link te sturen als ze hebben ingelogd met hun universiteitsaccount. Het is een onbeveiligde link nl.

Bijdrager
    AppleTim

Laat ik als TU Delft student ook eens wat mensen blij maken:lol: klik.

Bijdrager
    Gastonw

Update: Even zitten zoeken. Het is als je via surfspot.nl inlogt

Bijdrager
    OSmacX

En waarschijnlijk ook dat Pasen op 1 November valt.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.