4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    eztelion

Strepen op beeldscherm mbp 2009

Hallo,

Een klasgenoot van mij heeft een macbook pro 2009 welke na het bewegen van het scherm horizontale strepen weergeeft.
    Op screenshots komen deze strepen niet voor dus het probleem is waarschijnlijk het beeldscherm.

Wat zou het probleem kunnen zijn en hoe zou dit opgelost kunnen worden/ wat zou dit kosten?

Moderator
    Night

Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat je nog niet de moeite hebt genomen eens de zoekfunctie op dit forum te gebruiken aangezien dit probleem zo om de maand eens voorbij komt (inclusief de mogelijke oorzaken en mogelijke oplossingen).

Bijdrager
    eztelion

Misschien heb ik het niet helemaal goed verwoord, ik vind echter wel topics met strepen maar toch wat anders.

Wanneer het beeldscherm in een bepaalde hoek wordt bewogen zijn er geen strepen aanwezig, wanneer het beeldscherm wordt aangeraakt waardoor dus de hoef veranderd komen er wel strepen tevoorschijn.

Bijdrager
    TBITW

Het klinkt alsof de aansluiting van het beeldscherm niet goed vast zit in het moederbord!

Je kan proberen deze zelf vast te zetten.

Edit: Aan de andere kant, het kan ook een kabelbreuk zijn. En dan kan je er niet zo veel aan doen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.