14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    double-D

Strepen in Safari (Snow Leopard)

Hallo iedereen.

Gister Snow Leopard opgehaald en het werk super op Safari na.

Ik gebruik top site bij elke nieuwe pagina en bij elk nieuw tabblad. Als ik een site aan klik dan vergroot hij naar de volledige weergave alleen dit gaat niet goed. Ik krijg strepen door het scherm en Voor de installatie van Snow werkte het prima.

Nu heb ik geprobeerd Safari opnieuw te downloaden en te installeren alleen bij het installeren krijg ik deze melding:

Dit is wat er fout gaat:

Ook Safari 3 installeren wil niet lukken.

Iemand een Idee?

Bedankt,

Dennus

Bijdrager
    jackybe67

Misschien kun je proberen Snow Leopard nog eens te installeren (zie dat je nog niet veel op de harde schijf hebt staan :))?

Bijdrager
    apple_fan

je kan ook alleen safari op nieuw installeren van je installatie cd.

Bijdrager
    double-D

Ja dat is een optie ik ga het meteen proberen. Had ik nog niet aan gedacht.:)

Edit: Nope wil niet lukken gewoon hetzelfde probleem

Bijdrager
    HakanB
    ”double-D”

misschien ligt het aan Safari (thirdparty) plugins die je hebt geinstalleerd..
    Sluit Safari en ga eens naar Macintosh HD>Bibliotheek>InputManagers en verplaats alles wat zich in die map bevindt naar een lege map bijvoorbeeld op je Bureaublad (dus NIET weggooien maar tijdelijk verplaatsten naar een andere map), Safari opnieuw openen en………..? gelukt?

Bijdrager
    double-D
    ”HakanB”
    ”double-D”

Sluit Safari en ga eens naar Macintosh HD>Bibliotheek>InputManagers en verplaats alles wat zich in die map bevindt naar een lege map bijvoorbeeld op je Bureaublad (dus NIET weggooien maar tijdelijk verplaatsten naar een andere map), Safari opnieuw openen en………..? gelukt?

Werkt helaas ook niet. Ik heb wel ontdekt dat het alleen bij de site Onemorething.nl is. De rest doet het prima :S
    Zou iemand anders het een keer voor mij willen proberen? Misschien ligt het aan de site.

Bijdrager
    MacBoot

misschien Safari even opnieuw instellen?

Safari > Stel Safari opnieuw in…
    en dan alles aanvinken

Bijdrager
    HakanB
    ”double-D”
    ”HakanB”
    ”double-D”

Werkt helaas ook niet. Ik heb wel ontdekt dat het alleen bij de site Onemorething.nl is. De rest doet het prima :S
    Zou iemand anders het een keer voor mij willen proberen? Misschien ligt het aan de site.

hier geen problemen..:?
    als het allemaal niet lukt, kan je alsnog een clean install doen.. wel eerst een backup/kopie maken, niet vergeten..:wink:

Bijdrager
    double-D
    ”HakanB”
    ”double-D”
    ”HakanB”
    ”double-D”

hier geen problemen..:?
    als het allemaal niet lukt, kan je alsnog een clean install doen.. wel eerst een backup/kopie maken, niet vergeten..:wink:

Ja ik wil sowieso nog een keer een clean install doen. Dat doe ik wel over een aantal weken. Dan neem ik ook gelijk een snellere en grotere harde schijf. Deze is 5200 rpm en een 7200 rpm is sneller (dacht ik) en dan iets van 320GB, ik heb nu 160 GB.

@ MacBoot
    Ik heb Safari opnieuw ingesteld maar dit werkt ook niet.

Ik ga wachten op een update van appel misschien dat het dan gefixt is

Bijdrager
    Ian83

Heb je soms safari adblock geïnstalleerd?

Bijdrager
    P3t3r

Er zijn meer gebruikers die er last van hebben, zie;

http://www.flickr.com/photos/kimb0lene/3867873584/

ik zelf ook wanneer ik een nieuw tabblad open, zie ook strepen voorbij komen.

hoogstwaarschijnlijk is een nieuwe Snow Leopard driver voor de videokaart nodig, afwachten voor een update dus!

Bijdrager
    double-D

Dit is wat er allemaal al geprobeerd is maar helaas niet hielp:

Safari (3 en 4) gedownload en opnieuw installeren – een scherm dat het niet compatible is met 10.6

Safari opnieuw installeren vanaf de dvd – de installatie gaat goed maar geen veranderingen.

De map InputManagers (Macintosh HD/Bibliotheek/InputManagers) leeg maken – hier geen veranderingen

Safari opnieuw instellen. – ook geen effect.

http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3867301218/
    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3866510177/
    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3867293540/

Bijdrager
    Vinhelper

Heb er ook beetje last van, niet hinderlijk maar toch.

Ik zie het alleen als ik een website aanklik, dan tijdens het ”fade in”effect. Zodra de actuele versie van de website is opgehaald is het weg. Bij alle sites in Top Sites, verder nergens anders last van.

Ik denk dat het simpelweg wachten is op een update…

Groet!

vinhelper

Bijdrager
    Jusv
    ”Vinhelper”

Heb er ook beetje last van, niet hinderlijk maar toch.

Ik zie het alleen als ik een website aanklik, dan tijdens het ”fade in”effect. Zodra de actuele versie van de website is opgehaald is het weg. Bij alle sites in Top Sites, verder nergens anders last van.

Ik denk dat het simpelweg wachten is op een update…

Groet!

vinhelper

Precies hetzelfde ‘probleem’. Duurt een seconde totdat de website is geladen.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.