6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Floris

strepen bij mission control, slome WiFi connectie bij extern scherm & OMT Widget

Beste OMT’ers,
    Ik heb een Apple Cinema HD-beeldscherm 23-inch vast aan mijn MBA (die ik binnenkort ga vervangen door een LED Cinema Display 27″).
    Nu krijg ik continu witte strepen als ik mission control gebruik, komen er witte strepen. Hebben andere mensen dit ook? Of licht dit aan mijn scherm/MBA?

Ik heb ook een probleem met als ik het scherm sluit dat ik WiFi om de 5 minuten opnieuw aan en uit moet zetten, terwijl dit niet zo is als ik mijn scherm niet heb aangesloten. Ik erger mij hier ontzettend aan. Ik had deze vraag al hier gesteld. Nu heeft de MacBook Air niet twee thunderbolt poorten, waardoor ik geen Ethernet kabel kan aansluiten. Zijn hier nog andere mogelijkheden voor zoals usb naar ethernet?

Verder nog iets totaal anders,
    Komt er nog een nieuwe versie van de OMT Widget?
    Ik gebruik nu versie 2.b1 al ruim een jaar.

Groetjes, Floris

Bijdrager
    SunKeeper

– Zie je die witte strepen alleen op het externe scherm? Zo ja, probeer ergens anders (of thuis als je mogelijkheid hebt) een ander scherm uit. Als het daar niet op is, ligt het aan je eigen scherm. Dat scherm is ook al wat ouder, 2006-2008. Ik weet niet af er veel uren gebruikt gemaakt is van het scherm?
    Dat je het niet op je interne scherm ziet geeft al aan dat het niet de videokaart (logic board bij MBA) is.

– Voor Wi-Fi je scherm open laten staan. De antennes zitten namelijk in het scherm. Mogelijk kun je eens testen wanneer je MacBook Air op de zijkant of achterkant (dichtgeklapt) zet, of het dan beter wordt. Staat de router ver weg?

– Die widget wordt niet door One More Thing zelf gemaakt, dat is een hobbyprojectje van een gebruiker. Dashboard is mogelijk binnenkort ook ten dode opgeschreven als Berichtencentrum die functie volledig overneemt.

OMT zou een functie ontwikkelen zodat nieuws in Berichtencentrum verschijnt. Waarschijnlijk is die tegen 2050 wel beschikbaar.

Welke functies mis je nu?

Bijdrager
    Floris

@SunKeeper
    : Welke functies mis je nu?

Vooral snelheid:lol:

Bijdrager
    SunKeeper

Hoeveel sneller moet het dan? Het nieuws wordt toch netjes binnengehaald?

Bijdrager
    Floris

Zal wel aan het internet met het scherm liggen;-)

Bijdrager
    SunKeeper

Ja, dat verklaart.

Kun je de overige vragen nog beantwoorden? Of zijn die ook niet binnengehaald?:-D

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.