11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    inawt

streep op scherm oude MacBook

Beste OMT’ers

Sinds vandaag heb ik een rare streep op het scherm van mijn oude witte MacBook. Het is een diagonale witte streep van het midden van de onderkant van het scherm naar het onderste stuk van de rechterkant. De streep is heel erg dik en loopt uit in meerdere dunnere streepjes. Wat er onder de streep hoort te staan kan ik wel gewoon zien, het is alleen een stuk lichter. Ik heb dit pas sinds ik mijn scherm heb gepoetst met een vochtig doekje. Waarschijnlijk ligt het daaraan. Ik ben er al achter dat het een hardware-probleem is omdat het niet op een schermpafbeelding staat. Helaas kan ik geen foto bijvoegen.
    Alvast bedankt voor de hulp, want dit is zo erg irritant.
    vriendelijke groeten
    iNawt

Bijdrager
    Josebo.

Lijkt het hierop?

Ik heb hetzelfde probleem gehad, een tijdje terug, ook met m’n MacBook.
    http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1825231

Bijdrager
    inawt

Nee, echt een diagonale witte streep waar je het normale beeld wel nog onder kunt zien, het is alleen een stuk lichter.

Bijdrager
    Josebo.

Ook dan zeg ik even terug gaan naar de winkel. Niet zelf gaan prutsen. De APR kan het meestal wel voor je oplossen en als het nodig is, dan moet je MB gewoon opgestuurd worden..

Bijdrager
    inawt

Ik heb hem via school gekregen. We hebben op school een one to one project.

Bijdrager
    Josebo.

Hm, dan zou ik het alleen aan school melden. Je moet denk ik niet over die vochtige doek vertellen, anders kunnen ze daar nog wel eens dingen over gaan denken, dat het misschien vocht is dat is binnengedrongen. Dan komen de kosten wel voor jou rekening ben ik bang..

Bijdrager
    inawt

Het lijkt me sterk dat vocht omhoog loopt. Ik zie net wel dat een klein stukje is weggevaagd.

Bijdrager
    Josebo.

Je weet het maar nooit met vocht. En misschien, als je even wacht, verdwijnt het misschien wel allemaal. Zou gunstig zijn!:D

Bijdrager
    jvr

nou ik heb bijna hetzelfde gehad met mijn ipod nano 3g!
    had een paar weken terug ermee door de regen gefietst, en toen zijn er een paar druppels tussen mn hoesje en mn ipod gekomen. Heeft een week geduurd voordat de strepen helemaal weg waren, doet t verder helemaal goed, niet meer teruggekomen.

Bijdrager
    inawt

Bedankt voor de reacties, onder tussen zie ik het stuk op mijn dock al bijna niet meer. Het zal wel goed komen.

Bijdrager
    inawt

Het is helemaal weg. Bedankt voor de hulp.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.