11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    zwattuh

Streep op beeldscherm iPad 1

Ik zat een spelletje Catan te spelen en plotseling kreeg ik deze streep.
    Helaas gaat hij niet meer weg.

Als ik een print screen maak dan staat hij er niet op. Zit deze streep dan in het beeldscherm?
    Garantie is verlopen. Wat zijn mijn mogelijkheden?

[/img][/img][/img]

Bijdrager
    LdeV

kapotte pixels denk ik.. Heb ik ook meerdere malen gehad met m’n iMac.. Terugbrengen naar Apple Store voor reparatie?

Bijdrager
    zwattuh

hmmm…er komt geen foto bij te staan. Dit doe ik toch via img en dan browse en foto selecteren?

Bijdrager
    zwattuh

maar een streep over de gehele breedte?

Moderator
    unSOUND

Ja, maar je moet wel even wachten met versturen tot er ook een url komt te staan… Nu had hij de foto nog niet helemaal geupload.

Als de streep niet verschijnt op een screenshot is het vrijwel zeker hardwarematig.

Bijdrager
    zwattuh

Ik krijg invalid file type. jpg is niet goed?

Moderator
    unSOUND

Misschien is de jpg beschadigd, of is het bestand te groot. Open het bestand eens met Voorvertoning, en sla het opnieuw ( en eventueel kleiner ) op als jpg.

Bijdrager
    zwattuh

Hij is nu maar 32 kb maar ook dan niet goed.

Maar ja…jullie kunnen er vast wel iets bij voorstellen:)
    Maar even naar de winkel gaan en vragen hoe en wat?

Bijdrager
    bitsflew
    zwattuh op 27 augustus 2011

Maar even naar de winkel gaan en vragen hoe en wat?

Naast de 1 jaar fabrieks garantie heb je recht op de wettelijke garantie en die is voor een apparaat als de iPad langer dan 1 jaar.

Wettelijke garantie claim je altijd bij de verkoper, dus gewoon terug naar de winkel waar je de iPad hebt gekocht.

Bijdrager
    zwattuh

Probleem is dat hij in Amerika is gekocht:(

Bijdrager
    florein

Hey,

dit klinkt als een hardware matige fout. Je kan hem terug brengen naar een winkel. In feite heb je wereldwijd dekking met een iPad. Wel is het zo dat zij geen schermen vervangen. Hij zou dan gewoon omgewisseld worden voor een nieuwe. Dus wanneer deze buiten de garantie valt kan het een dure grap worden. Wat bitsflew zei over die garantie gaat niet helemaal op voor apple, aangezien ze je een optie gaven voor een langere garantie ( Applecare).

Succes ermee!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.