4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Lars1986

Streaming niet vloeibaar

Hallo allemaal,

Ik heb hier een imac en een macbook pro. Nu wil ik daar graag video van streamen. Nu heb ik op de imac airparrot oid. En op de macbook pro doe ik het met mirroring vanuit apple. Nu wil het geval dat airparrot prima werkt (niet apple) maar met mirroring is de stream een soort vaan happerend. Het is op een of andere manier niet vloeiend en kijkt daardoor niet fijn. Nu vroeg ik mij af hoe het mogelijk is dat iets van apple zelf mirroring slechter is dan airparrot? Ik had verwacht dat dit andersom zou zijn. Weet iemand waar dit aan kan liggen mbt instellingen oid? Het netwerk is gewoon goed dus daar ligt het niet aan. En wat betreft een oplossing als airparrot op de macbook pro kan ik zelf ook bedenken maar vind dat het gewoon moet werken met normale software:evil:

Alvast bedankt voor jullie hulp

Bijdrager
    KarelWillem

Je kunt het vergelijk eigenlijk pas echt maken als je zowel AirParrot als Mirroring op dezelfde machine hebt staan.

Het kan maar zo dat er op je MacBook iets aan de hand is, waardoor het netwerk niet optimaal functioneert.

Dus: installeer daar ook AirParrot en kijk of het dan wel vloeiend (niet vloeibaar :)) gaat.
    Is dat het geval, dan zit het probleem i.d.d. in Apple’s Mirroring.
    Is dat niet het geval dan heb je een netwerk-probleem.

Geen WiFi-kaart in je (i)Mac G3, G4, G5? Snel opgelost!

Bijdrager
    SanderApple

Als je in de scheikunde les had gezeten had je het zo moeten opschrijven: Streaming (L). Het is vloeiend en niet vloeibaar. Vloeibaar is water enzo…

Bijdrager
    Lars1986

Ok gaan we proberen! Ik hou jullie nog op de hoogte!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.