17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    barriere

strandbal

Goedemorgen,

Zal maar met de deur in huis vallen heb ongeveer 2 jaar een imac en heb nu een probleem met mn itunes en iphoto , probeer itunes van cover
    flows te voorzien wat aardig lukt via google afb , maar krijg nu steeds een strandbal als ik ff bezig ben heb dat ook in iphoto , heb hier verschillen
    de dingen over gelezen bij omt ,heb ook van alles geprobeerd maar tot nog toe zonder resultaat , nou ben ik ook een digibeet dus de termen die
    gebruikt worden in omt gaan vaak boven mijn pet om heel eerlijk te zijn,hoop toch dat er iemand is die mij kan helpen om dit probleem op te
    lossen ,het liefst pak ik mijn mac op en ga bij iemand langs , dat ik ook zie wat er bij mij fout zit ben bang dat ik er zelf ook niet uit kom bij voorbaat dank als iemand wil helpen

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.
    Ik heb je topic verplaatst van subforum One More Thing naar een ander subforum waar het waarschijnlijk beter thuis hoort.

Je zegt dat je van alles hebt geprobeerd…. Wat versta jij onder ‘van alles’?
    Heb je bijvoorbeeld al een nieuwe Standaardgebruiker aangemaakt in Systeemvoorkeuren; of opgestart in Veilige modus? Heb je ‘onderhoudsprogramma’s’ op je Mac staan, zoals Cocktail of ‘opruimprogramma’s zoals App Zapper?

Kortom: iets meer info graag.

Bijdrager
    Dorkiban

en leestekens….:oops:

Bijdrager
    barriere

Heb opgestart in de veilige modus duurt ontzettend lang is dat ik vrij ben anders had ik een snipperdag
    moeten nemen ,kan nu ook safari niet openen strandbal strandbal strandbal weet echt niet wat ik nu moet doen

Bijdrager
    Hansi2124

Het opstarten in veilige modus duurt inderdaad wat lang, maar dat is bekend. Heb je daarna ook weer gewoon je Mac herstart?
    Ik heb nog een tip gegeven hierboven. Heb je dat ook al gedaan?

Bijdrager
    sedikit
    Dorkiban op 20 september 2011

En hoofdletters…….

Bijdrager
    barriere

Hallo Hansi2124,

Kan nog maar alleen opstarten in de veilige modus, heb cocktail er op gezet en krijg het volgende
    bericht. Unable to detect Spotlight indexing status .
    Weet ook niet wat de bedoeling is , snap er gewoon geen bal van.
    En de heren die een nederlandse taalcursus willen geven ga lekker voor de klas staan .

Bijdrager
    KarelWillem
    sedikit op 20 september 2011
    Dorkiban op 20 september 2011

En hoofdletters…….

En van de return-toets afblijven.

Ik wil je overigens met alle plezier helpen als je langs wilt komen.

Bijdrager
    sedikit

[IMG]http://i51.tinypic.com/1s07wh.gif[/IMG]

Bijdrager
    Hansi2124
    barriere op 20 september 2011

Hallo Hansi2124,

Kan nog maar alleen opstarten in de veilige modus, heb cocktail er op gezet en krijg het volgende

bericht. Unable to detect Spotlight indexing status .

Weet ook niet wat de bedoeling is , snap er gewoon geen bal van.
    Cocktail moet je juist niet gebruiken, want daar kan dus narigheid van komen (zeker als je er geen bal van snapt…). Stond dat dus al op je Mac voordat je problemen kreeg?
    Kan je daarnaast nog wel goed opstarten van een Mac OS installatie-dvd (gewoon even proberen. Niet doorgaan met installeren dus).

En de heren die een nederlandse taalcursus willen geven ga lekker voor de klas staan .

Genoeg inderdaad hierover.
    Graag on topic nu.

Bijdrager
    barriere

Kan wel weer normaal opstarten maar duurt lang, en krijg nog steeds die strandbal, is wel mooi van
    kleur maar komt nu wel mijn neus uit zal wel ergens wat niet goed staan ofzo maar weet echt niet wat
    komt er gewoon opneer dat ik er te weinig van begrijp

Bijdrager
    iMad

Barriere eventueel kan ik met je meekijken op afstand.
    Heb je een iChat account?

Bijdrager
    barriere

Dat zijn nog eens goede berichten, denk dat ik geen ichat account heb.

Bijdrager
    iMad

Je kan een gratis iChat account aan maken .mac account.
    Open iChat en dan kies type account Mac.com
    Dan klik op de knop Nieuwe iChat account.
    Safari wordt opgestart en je kan dan een account aanmaken.

Bijdrager
    barriere

Als ik het zo bekijk dan heb ik een account in iChat , maar weet niet hoe het werkt hoor

Bijdrager
    iMad

ik heb je een berichtje gestuurd!!!

Inactief
    Anoniem
    barriere op 20 september 2011

Unable to detect Spotlight indexing status

Je spotlight database is corrupt. Even googelen op bovenstaande foutmelding voor een mogelijke oplossing. En nu meteen dat Cocktail er af sodemieteren :thumbsup:

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.