8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    djeeaar

Storing App-store?

Is er iemand die me kan vertellen of er misschien een storing in de App-store is momenteel?
    Krijg bij betaalde aankopen steeds de melding dat de aankoop niet kon worden voltooid.
    Updates gaan prima en gratis apps ook.
    Maar zowel op de mac alsook op de iPhone lukt het dus niet om betaalde apps aan te schaffen.

Heb alle betalingsgegevens bekeken en die kloppen ook nog steeds.

Bijdrager
    Zakske
    djeeaar op 16 oktober 2015

Is er iemand die me kan vertellen of er misschien een storing in de App-store is momenteel?

De App Store heeft deze week al drie keer een storing gehad, grote kans dat het nog steeds niet goed loopt.

Bijdrager
    djeeaar

Ook bijzonder … voor een aantal pogingen om dezelfde app te downloaden is wel tot 6 x toe het bedrag van mijn CC afgeschreven (of gereserveerd).

Bijdrager
    Niels

Voor dubbele afschrijvingen en andere problemen met apps kun je terecht bij ‘itunes meld een probleem’. Daar even inloggen met je apple id en het probleem aangeven. En anders even contact opnemen met apple support.

Moderator
    Raymon Mens

Bij mij gaan updates juist weer niet prima. Op de Mac blijven updates hangen en laadt de helft van de App Store niet (onderstaand scherm blijft staan).Meer mensen die dit kunnen bevestigen?

Bijdrager
    pruus

En er staat op de supportpagina dat SOMMIGE gebruikers er last van kunnen hebben. Lekkere melding. De hele week al hommelus. Van iTunes, store tot updaten.

Bijdrager
    djeeaar

Heb je een link naar de melding? Ik kan alleen maar pagina’s vinden waarop staat dat er geen problemen zijn namelijk.

Moderator
    Raymon Mens

De officiële status-pagina laat iig geen storingen zien.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.