6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    casakleinhuis

Streaming-problemen met ATV3

Ik heb een Apple Tv (3e generatie volgens mij) die in hoge mate stoort. Dwz: films willen niet streamen vanaf de MacBook Pro (via Beamer) of lopen na enige tijd vast (al dan niet omdat er te weinig buffer is). Vaak ook wordt de Apple Tv helemaal niet gevonden door de laptop. Heeft iemand wijze raad? Ik word er helemaal dol van. Ligt het aan de Wifi?

Sleutelbeheerder
    Night

Heb je de ATV3 al eens compleet gereset en opnieuw ingesteld?

http://www.howtogeek.com/214243/how-to-factory-reset-or-reboot-an-apple-tv/

Verder:

Hoe is je WiFi setup (welke apparaten, zoals modem/router gebruik je, welke verbinding (2,4 of 5 GHz) en welke snelheid heb je (gemeten met bv speedtest.net) op je laptop, verbonden via WiFi)?

Bijdrager
    amazone

Ik denk het. Probeer het eens met een netwerkkabel tussen pc en router en atv en router

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Check dit eens even.

Bijdrager
    casakleinhuis

Allen dank voor de reacties. Vooral de laatste post was erg interessant. Heb het serienr gechekt en dat komt overeen. Dat zou een boel verklaren. Zie dat het al een post is uit 2013; blijkbaar heb ik dat destijds gemist. Dank!

Bijdrager
    casakleinhuis

Kleine aanvulling: eerst maar eens geprobeerd de Apple TV aan internetkabel te hangen. Dat lijkt al alles uit te maken. Dat ik daar nou toch niet eerder aan heb gedacht.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.