5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ferre40

Stopzetten Spotify Premium

Ik heb een Spotify Premium. Als ik deze volgende maand stop zet, en na een paar maand me terug abonneer op een Premium, heb ik dan terug alle songs van vroeger om te streamen ? Of moet ik alles opnieuw aanmaken ? Of hoelang kan je je abonnement onderbreken zonder dat je iets kwijt bent, of val je dan onder het normale gratis abonnement ?
    Een Premium abonnement is eigenlijk levenslang elke maand betalen, of hoe ziet men dat ?
    N.B. Ben wel tevreden gebruiker van Spotify, maar blijft dat in de toekomst ? En met de concurrentie ? Switchen tussen andere aanbieders ?
    Mvg

Bijdrager
    RamonV

voor zover ik weet is spotify premium gewoon maandelijks opzegbaar, als je het inderdaad opzegt dan krijg je weer een gratis account. je houd dan gewoon je favorieten etc. ook is het luisteren van liedjes in spotify gratis dus deze raak je sowieso niet kwijt.

Bijdrager
    seb88

heb ik dan terug alle songs van vroeger om te streamen

Ja

Of moet ik alles opnieuw aanmaken ?

Nee

Of hoelang kan je je abonnement onderbreken zonder dat je iets kwijt bent, of val je dan onder het normale gratis abonnement ?

Dat laatste

Een Premium abonnement is eigenlijk levenslang elke maand betalen, of hoe ziet men dat ?

Spotify is eigenlijk wel een soort van levenslang betalen. Je zult de muziek nooit bezitten tenzij je deze via spotify koopt of zelf ergens anders download.. je betaalt niet alleen voor de muziek zelf maar ook voor de features. Als je niet wilt betalen voor spotify is de gratis versie nog steeds prima om nieuwe muziek te ontdekken, wat je vaak luistert kan je beter een cd kopen ben je op lang termijn goedkoper uit.

En met de concurrentie ? Switchen tussen andere aanbieders ?

Je kan altijd switchen, maar de ene aanbieder is de ander niet.. je koopt ook geen product dus je loopt geen risico, als Spotify je niet bevalt kan je er gewoon mee stoppen.

Resumerend
    Als je premium stop zet gebeurd er helemaal niks met je speellijsten en favorieten. Je hebt alleen geen premium features meer zoals hoge kwaliteit streaming, offline modus, onbeperkt muziek en geen reclames (ook geen mobiel toegang meer ).

Bijdrager
    1234

Hoi, ik heb me zojuist eindelijk aangemeld voor spotify (free) en nu krijg ik ineens een blauwe balk boven in beeld met de tekst: “you are now using spotify premium”. ik heb me echter niet aangemeld voor premium.

iemand enig idee wat hier aan de hand is?

Bijdrager
    1234

Stom, is een 48 uurs trial… had ik niet meteen door.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.