-
Q:
STOP met banner, via iPad niet meer uit te loggen
Redactie,
Kunnen jullie stoppen met die irritante banner?!
Of denk na waar je die plaatst.
Nu niet uit te loggen via iPad, krijg dan steeds Nexus pagina
leuk dat het jullie geld oplevert, maar zorg dan dat het de site niet frustreert.
graag aanpassen!
Ronald,
Wil je uitkijken waar je je reactie plaatst?!
Graag in het juiste topic plaatsen! :sarcastic:
(tijdelijke) oplossing: onemorething.nl/logout/ in de adresbalk intypen
@Vaio
Ja idd! Het is toch “Dé Apple-community van Nederland en België”.
Maar One More Thing moet ook wat verdienen.@Vaio en iCreatedTech: daar loopt al een discussie van drie pagina’s over. Zie de link van Niiiiiickk.
Niiiiiickk op 26 maart 2011Ronald,
Wil je uitkijken waar je je reactie plaatst?!
http://www.onemorething.nl/community/topic/nexus-s-op-omt
Doe eens een beetje normaal @NiiiiiickkNiiiiiickk op 26 maart 2011Wil je uitkijken waar je je reactie plaatst?!
http://www.onemorething.nl/community/topic/nexus-s-op-omt
Doe eens een beetje normaal @NiiiiiickkInactiefAnoniem26 maart 2011 om 21:20Met Apple associeer ik nog wel ’s design e.d. Ik moet eerlijk zeggen dat sites die gewijd zijn aan Apple en Apple-prullaria er meestal niet uit zien. Zie bv. iPadclub.nl, iPhoneclub.nl en Onemorething.nl. Maar goed, ieder zijn/haar smaak. Da’s ook weer zo. En inderdaad, de banners zijn niet mooi. Maar ja, de schoorsteen moet ook roken..
Niiiiiickk op 26 maart 2011Je reactie heeft trouwens geen toevoegende waarde.
De toegevoegde waarde is dat jij hopelijk in de toekomst jezelf als een normaal lid gedraagt, sta je in je woonplaats ook het verkeer te regelen.?
@1984: het is niet enkel aan de moderators om naar andere bestaande draadjes te verwijzen. Gewone gebruikers mogen dat evengoed doen.
ronald op 26 maart 2011@Niiiiiiiick
Verkeerde been uit bed gestapt?
Vreemde reactie van je.
Helemaal niet. Ik heb vrolijk de zon gegroet vanmorgen! :dVreemde reactie? Ik herhaal quasi exact jouw reactie. Moet ik daaruit besluiten dat jouw openingspost ook vreemd is?
Ik gebruikte sarcasme! Waarom? Omdat je al de 10 000 ste bent die klaagt over die banner. Ik verzocht je dan ook vriendelijk je verzoek te verplaatsen naar het topic waarnaar ik je verwees.
Enfin… dit even geheel terzijde.
Wat betreft mijn mening over die banner, die heb ik geplaatst in het juiste topic.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.