11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    roosenton2

stomme vraag iphone 5s

Waarschijnlijk voor jullie een stomme vraag maar ik kom er niet uit
    Deze week een (saaie) lezing aan moeten horen.Velen rond mij zaten gewoon te chatten via de GSM .Ik kreeg geen verbinding met het internet, de iphone vond wel twee netwerken maar daar had je een code voor nodig…..dus noppa.Welke instelling heb ik verkeerd staan op mijn iphone.Ik zou ook graag “internetten” bij zo saaie vertoningen (ben er verplicht toe om naar toe te gaan….)

Inactief
    Anoniem

Je vraagt de volgende keer gewoon aan één van de aanwezigen “hey, hoe kom je hier op internet?”

Bijdrager
    Hyrax

Zij gebruikten (hoogstwaarschijnlijk) hun mobiele dataverbinding (3G/4G), waarvoor je een data-abonnement moet hebben bij je telecomprovider.

Bijdrager
    Koning Frank

wat een stomme vraag

Bijdrager
    eugy

Stomme vragen bestaan niet, maar bij deze zou je bijna het tegendeel geloven.

Bijdrager
    Shmoo

Waarom bestaan stomme/domme vragen niet?

Bijdrager
    Koning Frank

wat een stomme vraag

Bijdrager
    Shmoo

Waarom bestaan stomme/domme vragen niet?

Bijdrager
    SunKeeper

wat een stomme vraag

En de uitleg bij de vraag schiet ernstig tekort, dus krijg je op dit moment alleen per definitie stomme antwoorden.
    Er zijn geen stommere vragen dan een rijm-malarijnverhaal waarvan niemand snapt waar de vraag nou precies over gaat.

Bijdrager
    Spinozo

Welke vraag?

Sleutelbeheerder
    Night

@Shmoo: Refererend aan deze vraag:

1) De TS stelt volgens zichzelf een “Stomme vraag” hetgeen duidt op de vrees dom te worden gevonden.
    2) Omdat elke vraag die je stelt impliceert dat je nieuwe dingen te weten wilt komen die je nog niet weet. En dat is niet dom of stom.
    3) Een vraag wordt gesteld door een persoon die over een bepaald onderwerp iets niet weet, meer wil weten of minder weet dan de gemiddelde forumbezoeker.

Tenslotte:
    Een domme/stomme vraag zou een vraag kunnen zijn, waarvan de steller het antwoord zelf wel weet, maar niet wil weten om bv. onrust te stoken (trollen). En in dit geval ga ik hier niet van uit.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.