7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    thugdre

Stil niet Stil op iPod

Hoi,

ik weet niet of dit nu een opmerking, vraag of wat dan ook is, maar….

ik heb zo het probleem dat wanneer tijdens een liedje op de ipod een stil moment valt, ik toch duidelijk ruis hoor…
    Ik heb dit onder andere bij de cd van damien rice.. (o) en ik vind dit jammer want het is mijn favoriete cd…
    dus is dit altijd zo of heb ik een probleem? of ligt het probleem aan de liedjes? (is vanaf cd geïmporteerd)

heb trouwens tweede generatie nano..

Groeten…

Bijdrager
    zmaster

kwaliteit van de oordopjes?

zelf geen last van maar heb ook geen 2e gen nanon
    5g en die heeft t niet

Bijdrager
    thugdre

misschien, weet ik niet, ik gebruik de oordopjes die bij de 2nd gen zijn meegeleverd.. op zich vind ik ze goed meevallen, goede kwaliteit, alleen dit vind ik soms wat jammer..

Bijdrager
    dame.blanche

Hier hetzelfde probleem met de laatste nieuwe iPod nano (de blauwe)… Alleen hoor ik’t alleen maar als de wereld stil is & ik in m’n bed lig… Voor de rest heb ik er eigenlijk geen probleem mee dat ’t wat “ruist”…
    Damien is trouwens s c h i t t e r e n d…;)

Bijdrager
    thugdre

het is inderdaad als de rest stil is, maar dan vind ik het ook juist belangrijk… blijkbaar toch algemeen..
    Nuja, waarschijnlijk niets aan te veranderen?…

En indd, damien rice is top, in november komt zijn (hun, zijn met 5) nieuwe album uit, namelijk ‘9’…

Bijdrager
    @iMen

ik hoor het ook, het ligt volgens mij duidelijk aan de iPod 2e G nano want bij de sennheiser cx300 heb ik het ook…op de fiets geen last van, maar als ik in mn bed lig te luisteren wil het me nog wel is opvallen…

Bijdrager
    willemstraat

ik heb het ook maar dan op 4G ipod photo. Niet storend verder, alleen wel als je idd in je bed ligt als de wereld stil is.
    Maar let wel: het album van damien rice is op band opgenomen (vandaar ook de mooie productiekwaliteit) en daar zit dus ook meer ruis bij. Dus als je op ruis gaat letten bij stille momenten dan kom je bij “O” zeker aan je trekken;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.