16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    zozamis

Stickers macbook pro

Hi!
    Ik zoek een site waar ik van die stickers kan kopen voor de achterkant van je macbook (zwarte stickers die vaak interactie hebben met het apple logo)

Heeft iemand ervaring met die sites, welke site zou de betere kwaliteit stickers hebben? Dat kan ik niet bepalen vanaf een plaatje op de site..

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    nk22

Volgens mij krijg je die alleen bij een apple product

Bijdrager
    zozamis

Nee ik bedoel een zwarte sticker met een plaatje voor op de achterkant van je macbook

Bijdrager
    sven551
    Bijdrager
    jesper211232
    Bijdrager
    GuijVRIENDS
    Bijdrager
    verwijderd-profiel

Wel leuk al die stickers, maar de kunst is volgens mij om die stickers er helemaal goed op te krijgen, zonder luchtbellen.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Een sticker zonder luchtbellen plakken is een kwestie van het oppervlak goed natmaken en -houden met bijvoorbeeld een plantenspuit, zodat je de sticker op z’n plek kunt laten drijven. Daarna wrijf je hem goed aan zodat het water er vanonder komt, liefst met iets als een recht stuk plastic (denk ruitenkrabber maar dan zonder de kartels :)).

Wel oppassen met water op een computer, natuurlijk, hoewel ik vermoed dat dit geen probleem op gaat leveren zolang je oppast dat het niet van het (dichtgeklapte) deksel afloopt.

Bijdrager
    jesper211232

[mod name=Mac Daddy url=/profiel/mac-daddy] Nietszeggende afbeelding verwijderd.

Bijdrager
    Aardsengel

Zoek eens op etsy op vinyl decals MacBook. Gelaskins heeft ze ook. Toch ook gewoon even Google-en.

Bijdrager
    hijblogt

Ik schreef er hier eens over http://www.hijblogt.nl/iceage-op-je-macbook erg tevreden! zit er nog steeds op:-) 1 jaar later nu.

Bijdrager
    Brainy

Met water aanbrengen zou ik nooit doen. Wel heb ik al heel wat stickers geplakt ondertussen. Gewoon rustig van links naar rechts aanbrengen (of andersom natuurlijk) en de luchtbellen weg drukken terwijl je plakt.

Bij hele grote stickers hou je wel eens hele kleine luchtbelletjes over maar die gaan vanzelf weg, in ieder geval bij mij zijn ze netjes weggegaan, dit duurt wel een paar weken.

Er zit wel verschil in stickers, je hebt inderdaad van die zwarte stickers die er ook weer gewoon afgaan.

De kleurenstickers zijn meestal gedrukt op doorzichtig plastic, het buitenste randje hiervan zie je bijna niet maar is er wel.

Bijdrager
    bartb112

Stickers bestellen met een Bubblefree lijmlaag, dit gebruiken wij om voertuigen te plakken.
    En ook voor achterkanten van schootcomputers. geen risico met water nemen.

Bijdrager
    Pivni Pes

Ik plak vaak stickers van 3 meter zonder luchtbellen :crazy:
    Wat Brainy zegt is de manier, kleine belletjes gaan met een beetje zonlicht redelijk snel weg.
    Folie met kanaaltjes waarover bartb112 schrijft kan werkelijk iedereen plakken, persoonlijk vindt ik het 3x niks.
    Gewoon rustig plakken en er niet gewoon op plempen, dan komt het vanzelf wel goed.
    Als je een beginnetje aanzet en een tweede persoon de andere zijde vast houd, dan kan je heb belloos netjes aanbrengen.

Bijdrager
    jurwis

Op mijn mbp 13 zit een aap achterop, deze kost 6euro oid bij mcstickers.nl. Zit er al dik een half jaar op en gewoon in 1 keer goed geplakt en geen belletjes ofzo er onder!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.