10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    mactheo

Steve over de Zune

Steve in Newsweek over de Zune en Wifi….

It takes forever,” Jobs told Newsweek in an interview posted on the magazine’s Web site on Sunday. “By the time you’ve gone through all that, the girl’s got up and left.”

Jobs was equally unconcerned about the prospect of the iPod losing its cool factor as it becomes increasingly ubiquitous.

“That’s like saying you don’t want to kiss your lover’s lips because everyone has lips. It doesn’t make any sense,” said Jobs.

Bijdrager
    sean2901

Zalige quotes.

Bijdrager
    Electr0n

Hmmz, jaloers dat hij er zelf niet op kwam:mrgreen:
    Hahaa, wel grappig waar hij alles mee vergelijkt

Inactief
    Anoniem

En hier het gehele interview.

Bijdrager
    JWB

En dat op een MSNBC-site…

Moderator
    Strifer
    ”Electr0n”

Hmmz, jaloers dat hij er zelf niet op kwam:mrgreen:
    Hahaa, wel grappig waar hij alles mee vergelijkt

serieus, wat is er dan zo geweldig aan die Zune? dat je liedjes kunt delen? die feature is zo aan banden gelegd dat je er helemaal geen kont meer aan hebt. radio? ala, dat is nog wel mooi, maar je hebt juist een mp3 speler zodat je zelf kunt bepalen wat je hoort… anders koop je voor 20 e-tjes wel een draagbaar radiootje.

Bijdrager
    QriZ24

Wat is die Zune lilik!:D

Microsoft & Design…. :cry:

Bijdrager
    Turbanus

Ik vraag me af of het met de nano ook niet kan. Hij communiceert ook met de Nike-chip, dus volgens mij is het afhankelijk van het progje dat wordt gebruikt. Dan kan de nano ook draadloos muziek van je iTunes library halen….. Er komen nog genoeg features denk ik zo. Apple doet het vanwege marketingstrategie stapje voor stapje.

Bijdrager
    Gijs Raggers

Toen ik Steve dit weekend aan de lijn had zei hij nog dat die … Bill die … Zune in z’n … kon steken. Toen werd mij ook die kleurstelling duidelijk.

Bijdrager
    Dick de Roos

Bill is hem dus blijkbaar (weer??) voorgeweest. :evil:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.