30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)
  • Q:
    Bijdrager
    Applefan12345

Steve Jobs 5 oktober. RIP

Is het niet precies 2 jaar geleden dat Steve Jobs stierf?

RIP Steve, we zullen je nooit vergeten!

Bijdrager
    nk22

Verrek je hebt gelijk!!!

Bijdrager
    nicj56

Oh ja idd…. Wist wel dat er vandaag iets was, maar we zullen hem nooit vergeten. Als je naar safari gaat en naar leeslijst staat zijn bril daar:)

Bijdrager
    Apple Focus

Niks op de site van apple deze keer :/

Bijdrager
    Shmoo

Op de verjaardag van een vriendin van mij. Onmogelijk om dit ooit nog te vergeten, het is altijd wel even het gespreksonderwerp in het kringetje van de mannen:)

Geblokkeerd
    Bento

Is ie dood dan?!?!?!?

Geblokkeerd
    Bento

Ik wis geeneens dat ie ziek was…..

Bijdrager
    nicj56

Leef jij in het jaar timboektoe?

Bijdrager
    Applefan12345

Wel jammer dat Apple niks op de site zet ja…

Bijdrager
    1984

Geboren: 24 februari 1955, San Francisco, Californië, Verenigde Staten
    Overleden: 5 oktober 2011, Palo Alto, Californië, Verenigde Staten

Bijdrager
    Lutjemac

@bento

Ben je weer bezig??????

Bijdrager
    nicj56

Stay hungry, stay foolish!

– Steve Jobs

Bijdrager
    jackybe67

Mis hem nog altijd bij de Keynote’s…

Bijdrager
    nicj56

– verwijderd –

Bijdrager
    NoPlasticPhones

Ik was het ook bijna vergeten… We missen je, Steve Jobs. Het gaat echt de verkeerde kant uit met Apple zonder hem.
    Maar zelfs een berichtje op OMT was teveel gevraagd.

Bijdrager
    Maced.2

We missen je, Steve:(

Het gaat helemaal mis met Apple….. zonder hem !

Bijdrager
    Maced.2
    Applefan12345 op 05 oktober 2013

Is het niet precies 2 jaar geleden dat Steve Jobs stierf?

RIP Steve, we zullen je nooit vergeten!

Vreemd dat OMT hier niks op de frontpage neer zet ?

Bijdrager
    Applefan12345

Ja dat vind ik ook heel erg vreemd!

Bijdrager
    Shmoo
    jackybe67 op 05 oktober 2013

Mis hem nog altijd bij de Keynote’s…

So TRUE..

Hij had een stijl die niemand anders had, Phil Schiller komt er volgens mij nog het dichts bij in de buurt. Ik hoop dat hij ooit de volgende CEO van Apple wordt. Phil heeft nog dat warme gevoel en je kunt aan hem zien dat wat hij doet echt met passie gedaan wordt.

Bijdrager
    lomarga

Lees Tim Cook’s briefje van gisteren aan personeel dan maar zo

Bijdrager
    Apple Focus
    lomarga op 05 oktober 2013

Lees Tim Cook’s briefje van gisteren aan personeel dan maar zo

Hmmm heel toevallig dat ik gister nog het “spacial event” heb gekeken als herdenking van hem in 2011.
    En wat in dat briefje staat komt me erg bekent voor wat hij op het einde van het event zij.

Bijdrager
    nicj56

Ja, ik denk toch dat we een echte VISIONAIR kwijt zijn al zo’n 2 jaar, dit is toch wat apple nodig heeft..
    .

Steve is nog in iOS 7:

Bijdrager
    iPrincess

Ben eigenlijk verbaasder over het feit dat het al weer twee jaar geleden is, het lijkt veel minder voor mijn gevoel.

Bijdrager
    Brombeer

Is er nog nieuws?

Bijdrager
    nicj56

Ja, geen een apple site heeft nog een post buiten 9to5mac of zoiets.

Bijdrager
    jackybe67

Snap sommige opmerkingen over gebrek aan innovatie toch niet zo goed. Met de vernieuwde iPad5 en mini (retina), Mac Pro en MacBook’s in de pipeline heeft Apple nog voldoende in huis om ons nog te verrassen. IOs7 is buiten nog wat aanpassingen een geweldige update. Id-touch vind ikzelf geweldig en maakt dat ik mijn 4 ga inruilen voor de 5S. Het enigste wat ik spijtig vind dat ze al dit jaar geen groter scherm (4,5 tot 5 inch) uitbrengen en zo de weg open laten voor hun grootste concurrent Samsung. Hoop wel dat ze voor een geweldig scherm (IZGO) gaan en niet voor Amoled.

Bijdrager
    bartvdv

Wacht even, een iPad 5 die nog niet eens op de markt is en eigenlijk alleen maar een snellere processor bevat en een beetje een ander vorm heeft is voor jou al een vorm van innovatie ? Volgens mij kan die iPad 5 net evenveel als de iPad van de vorige generaties.

Een reeds bestaande iPad kleiner maken en/of uitrusten met een beter, scherper scherm is voor jou voldoende om het innovatie te noemen ? De meeste gebruikers zien niet eens het verschil, mezelf incluis… Je iPhone ontgrendelen met een vingerafdruk — een ‘gadget’ dat ondertussen onbetrouwbaar is gebleken — is voor jou een reden om je gsm — die nog ruim voldoet aan alle eisen en eigenlijk niet zo echt veel verschilt (enfin, toch niet de verschillen die je zo onmiddellijk kan opmerken) met de 5S — om te ruilen ?

Mij lijkt het gewoon logische technische vooruitgang.

Dat ze niet zijn gegaan voor een groter scherm is inderdaad een grote ‘fail’. Maar een groter scherm is dan ook geen innovatie.

Een vraag, wat kan de iPhone 5S eigenlijk meer dan de GSM’s van de vorige generaties ?

Eigenlijk is mijn Nilfisk stofzuiger met HEPA-filter veel innovatiever, dankzij de gekogellagerde en synchroon draaiende wieltjes en een actieradius van 1,5 m meer dan de vorige generatie.

Bijdrager
    1984

Bijdrager
    JWB

Overigens zit Steve’s brilletje niet in Safari in 10.9! Schande!

Bijdrager
    The Redesigner

Rest in peace.

Genie? Dat zeker niet.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.