9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Rene van den Abeelen

Steve Jobs action figure verboden… en de rest dan?

Dat Apple ten strijde zou trekken tegen het Chinese beeldje… daar kon je natuurlijk op wachten. Een sokkeltje in de vorm van het logo, dat vraagt om moeilijkheden.

Maar goed: ze beroepen zich verder ook op ‘the use of any person’s name, photograph or likeness in a product without that person’s prior consent’. Kortom: het feit dat Steve Jobs is uitgebeeld zonder toestemming vooraf.

Volgens mij heb ik daar niets over gehoord met betrekking tot de Podbrix Lego Steve Jobs en Steve Wozniaks van destijds en evenmin in verband met de pluche Steve Jobs van vorig jaar.

Bijdrager
    LighScan

De ene keer schieten ze in actie, de andere keer weer niet… En soms schieten ze jaren later pas in actie.

Waarom? Er zal misschien wel een reden voor zijn. Populariteit, om er maar eentje te noemen.

Bijdrager
    1984
    Bijdrager
    Stro

Zo, deze hebben we in ieder geval mee kunnen pikken! Wat een gaaf beeldje.

Moderator
    Rivanov

Ik heb ‘m begin deze week ontvangen..;)

[IMG]http://kttns.org/1ymm2[/IMG]

Bijdrager
    Yggdrasil

Hé, waar is zijn brilletje? /detailmodus:nerd:
    Ikzelf zou er geen 80 euro voor over hebben maar ’t is best nog realistisch én leuk voor op je desk. Dat dan weer wel!

Off: Rivanov, zou je dat heerlijke muurpapiertje kunnen delen vanop je ACD?

Moderator
    Rivanov

De bril ligt in de la. Kreeg ‘m er niet fatsoenlijk op.
    De wallpaper heb ik allang gepost in het Desktop topic.

Bijdrager
    Stro

Nu maar wachten op een upgrade van een losse linkerarm met een iPad2 in de klauwen!

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Riv: Mijn excuses, ik had erover gekeken (waren inmiddels al ’n boel plaatjes bijgekomen). Bedankt!:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.