11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    unox

Stem veranderen

Zijn er programmatjes om stem mee te veranderen..? Kinderstemmetje boze stem enzo..

Bijdrager
    PietjePuk

Garageband, nieuw instrument aanmaken. Real instrument, vocals.

(verplaatst naar Audio: muziek & geluid)

Bijdrager
    Gagchiel

Je kan ook ‘Voice Candy’ gebruiken…
    Darth Vader, muis, robot…stem

http://www.macupdate.com/info.php/id/21556

Bijdrager
    Ziempje

is dit ook mogelijk om met skype te gebruiken ?

Bijdrager
    DJ_Leonardo

ga je losgeld eisen ?:evil:

Bijdrager
    unox

Neen, dan kun jee een beetje lachen als we naar elkaar belle:P

Bijdrager
    Berrt

Kijk eens op site van Audacity.
    Met Audacity kun je geluid versneld afspelen en ook nog de toonhoogte veranderen.

Ik heb net nog een stem versneld en daarna de toonhoogte verlaagd, waardoor de stem alleen sneller werd en normaal bleef klinken.

Succes Berrt

Bijdrager
    Goldex

Sorry voor de superbump, maar ik had de zoekfunctie gebruikt en kwam direct bij dit onderwerp terecht. Echter was ik ook benieuwd of iemand een mogelijkheid kent/heeft gevonden om een pitchchanger ook voor Skype te gebruiken. :) Om de beurt gaat niet zo lekker snel.

Bijdrager
    ivan92

stem veranderen kan bijna met ieder programma ik vind de pitch 100% wel leuk is gewoon heel erg versnellen en kan met bijna ieder programma. je krijgt dan een soort kabouter stemmetje

Bijdrager
    Goldex
    ”ivan92″

stem veranderen kan bijna met ieder programma ik vind de pitch 100% wel leuk is gewoon heel erg versnellen en kan met bijna ieder programma. je krijgt dan een soort kabouter stemmetje

Uhuh, ik gebruik zelf altijd gewoon iMovie of Garageband, maar ik zoek iets dat het tijdens een Skype gesprek doet (of dat als je in de microfoon spreekt, je jezelf een seconde later in met andere stem hoort praten). :roll:

Bijdrager
    iPod Jimmy

Ik heb zelf goede ervaringen met Amadeus

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.