5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

steeds weer een cirkel met opstarten

Ik heb nu inmiddels 3 schijven, ik krijg steeds een cirkel met opstarten, ik heb toen mijn schijf na lang herstel schijfbevoegdheden het weer deed een backup gemaakt met CCC (omdat timecapsule in eerste instantie de ellende veroorzaakte om de originele schijf onopstartbaar te maken en zichzelf geen toegang verleende.
    Ik heb daarna na herstel opnieuw een backup gemaakt met CCC maar nu wil mijn schijf ineens weer niet opstarten, de backup trouwens inmiddels ook niet meer.
    Dus weer een hele oude schijf erin gezet met backup van ruim een jaar, weer schijfhulpprogramma en deze geeft aan dat een bestand suid bestand system/library/coreserv…./macos/ardagent is gewijzigd en wordt niet hersteld.

Op beidde recente schijven. De regel is niet helemaal te lezen en ik kan ARDAgent ook niet terugvinden op de schijven.

Wat kan er aan de hand zijn? en hoe krijg ik het beste mijn backups weer terug?

Geblokkeerd
    Anoniem

Dus weer een hele oude schijf erin gezet met backup van ruim een jaar, weer schijfhulpprogramma en deze geeft aan dat een bestand suid bestand system/library/coreserv…./macos/ardagent is gewijzigd en wordt niet hersteld.

Dit is volslagen normaal en een bekende melding. Er is niets aan de hand.

ik krijg steeds een cirkel met opstarten,

<Bones> I don’t know what that means </Bones>

Serieus, wat bedoel je. Bootte je schijf nou wel of niet? Volgens mij zag je namelijk problemen waar ze d’r helemaal niet waren.

Bijdrager
    bonestaak

Nee, niet direct, ik kan booten met de shift toets (veilige modus) maar dat heeft grote beperkingen en kost ook veel tijd om op te starten,
    Ik kan mij van vorig jaar herinneren dat je ook kan booten met informatie op het scherm maar ik weet niet meer hoe dat in zijn werk ging (want dan kan je heel misschien zien waar de fout ligt).

Geblokkeerd
    Anoniem

Verbose mode heet dat. Was OF “v” ingeduwd houden bij het booten, OF “cmd””v”… een van de twee.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.