4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Bijdrager
    Shmoo

Heb je kortgeleden je iCloud/Apple ID wachtwoord veranderd? Of gebruik je misschien meerdere mailadressen voor je Apple ID.

Dit is namelijk meestal een conflict tussen verschillende programma’s en is op te lossen door naar appleid.apple.com te surfen, daar in te loggen met je Apple ID en bijv. bovenstaande @me adres als primary adres in te stellen, bij secondary kun je dan andere adressen instellen.

Wat je daarna moet aanwennen is continue het ingestelde adres te gebruiken dus de @me.com variant wanneer je bijv. inlogt in de iTunes Store, Mac App Store, iCloud.com. Ook al werkt hetzelfde @mac.com adres dat moet je gewoon niet meer gebruiken. Continue dat @me.com gaan gebruiken.

Zo voorkom je dit soort pop-ups.

* controleer ook bij Systeemvoorkeuren / iCloud of je daar ook ingelogd bent met het @me.com (primary) adres.

Bijdrager
    iMad

Berichten en of AIM……….?

Bijdrager
    IsSidha

Zelf heb ik het vermoedde dat het om een phising/hacker actie gaat en iemand probeert mijn wachtwoord te achterhalen.

Dan laat je een virus scanner lopen om de boel in quarantaine te zetten en laat je het niet eerst 4 weken doormodderen zodat het ondertussen al je adressen heeft gekopieerd en stiekem duizenden spam mails heeft verzonden, al je toetsaanslagen heeft geregistreerd en de wachtwoorden van je internet bankieren allang heeft…
    just saying:-x

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.