4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Inge

Steeds ongeldig WPA wachtwoord op TC

Mijn Airport vraagt steeds om WPA wachtwoord voor het wifinetwerk, wat vervolgens ongeldig is.

Deze week heb ik mijn hele wifi omgegooid. Van KPN experiabox naar Airport TimeCapsule.

Ik heb het volgende gedaan.
    Experiabox…wifi uitgezet.
    Airport Time Capsule aangesloten, op brugmodus gezet en wpa/wpa2 persoonlijk ingesteld met wachtwoord.(2,4 en 5 ghz)

In het hele huis hadden we nu wifi, iedereen blij. Het werkte precies 1 dag.

Vanavond stopte ineens alles en moest iedereen ineens z’n WPA wachtwoord invullen, hetgeen dan meteen ongeldig was. Nu krijg ik t niet meer aan de praat.
    Wie heeft de oplossing in Jip&Janneke taal;-) voor mij ?

Bijdrager
    Shmoo

Als Jip een beetje indruk op Janneke wilt maken dan moet Jip het volgende eens proberen.

Via AirPort-configuratieprogramma inloggen en dan die brugmodus instelling uitzetten. Als dat klaar is en de Time Capsule heeft zich herstart dan kan Janneke eens problemen of het WiFi-internet weer werkt.

Bijdrager
    Inge

Nee helaas, dan krijg ik de foutmelding dat er een dubbel gebruik van NAT is en krijg ik juist het advies die brugmodus te gebruiken.
    Sorry Jip

Bijdrager
    Inge

Maar ik lees dat dubbel NAT gebruik kennelijk niet zo erg is. Heb alleen steeds een waarschuwing. WIFI werkt wel.
    Jip & Janneke vooralsnog blij !

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.