7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    junoburger

Steeds meer mail gemarkeerd als spam

De laatste weken krijg ik bijna standaard iedere email die binnenkomt gemarkeerd met ‘subject [SPAM]’. Ik gebruik Apple Mail met SpamSieve en heb internet van Ziggo. De junk filtering van Apple Mail staat uit omdat SpamSieve dit afvangt.

Komt dit nou door Ziggo of gebeurt er iets in mijn Mac?

Thanks!

Bijdrager
    Macosxachist

Ziggo zet “{Spam?}” vóór de titel. Dus als je dat ziet, komt het van Ziggo.

Bijdrager
    Hansi2124

Ikzelf vertrouw liever mijzelf of de instellingen die ikzelf kan beheren dan dat een derde partij. Jouw probleem versterkt dit alleen maar.

Bijdrager
    Hansi2124

Verplaatst naar juiste forum.

Bijdrager
    Macosxachist
    Hansi2124 op 25 juni 2010

Ikzelf vertrouw liever mijzelf of de instellingen die ikzelf kan beheren dan dat een derde partij. Jouw probleem versterkt dit alleen maar.

Zonder de oorzaak van het ‘probleem’ te kennen, is dit een vrij zinloze opmerking.

Bijdrager
    Hansi2124

Nee hoor. Ik heb wel vaker meegemaakt dat ik een aantal emails stuurde naar iemand met foto’s als bijlage. Die werden toen door de provider ook aangemerkt als spam of niet veilig.
    En aangezien de TS het vreemd vindt dat blijkbaar zonder reden ook “gewone” emails ineens worden aangemerkt als spam (hijzelf heeft blijkbaar niets veranderd aan instellingen), vind ik mijn stelling nog steeds juist.

Bijdrager
    MCNONAMUS

Ik gebruik de instellingen van Apple Mail voor spam, en sindsdien geen enkele foute spam melding gehad!

Eens in de week LIEP ik de spam mail door, maar omdat het zo betrouwbaar werkt is dat nu eens in de 2 weken geworden.

Probeer dat eens een tijdje ipv Spamsieve.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.