4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Dagaloni

Steeds de zelfde schijfbevoegdheden fouten na herstel

Daar ben ik weer. Ik ben weer even in een vraag post bui.

Maar goed. Ik heb hier al een tijdje last van. Ik herstel regelmatig de schijfbevoegdheden, dat heb ik altijd al gedaan. Maar nu krijg ik telkens de zelfde fouten ook nadat ik op herstel bevoegdheden op heb gedrukt. Ik weet niet wat het probleem is maar waarom hersteld schijfhulpprogramma dat niet? Of anders gezegd, waarom blijft er telkens de zelfde fout ontstaan? Ik vind het heel irritant en wil daarom wel dat alles wordt hersteld. Wie kan me helpen?

[size=9:816e1f26ca]Trouwens, even een heel ander stom vraagje dat ik me al heel lang afvraag en geen antwoord het kunnen vinden. Is twitter voor de iPhone?:oops: :oops: :oops: :oops: [/size:816e1f26ca]

Bijdrager
    Hailstorm

Deze schijfbevoegdheden? Is bekend en wordt wellicht met een volgende update verholpen.

En antwoord op je tweede vraag: Twitter is er óók voor de iPhone (Twitterific, Tweetie, etc).

Bijdrager
    Dagaloni

Zeer bekend! Heel erg bedankt!!:D
    Goed, dan maar wachten tot de update.. zzz

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    ”Dagaloni”

Zeer bekend! Heel erg bedankt!!:D
    Goed, dan maar wachten tot de update.. zzz

Bij het herstellen van de schijfbevoegdheden komen dergelijke meldingen vaak voor.
    Op een enkele uitzondering na (bij systeem bestanden) is dit geen probleem.
    De bevoegdheden worden alleen herstelt in bepaalde gevallen (n.l. via de receipts map) , en niet als ze b.v.b. via “toon info” door de beheerder / gebruiker legaal waren veranderd.

Verder is het zo dat het herstellen van de bevoegdheden alleen nodig is bij bepaalde symptomen. Zolang er geen “verdachte” vertragingen of onverwachte berichten zijn (zoals plotseling om een wachtwoord vragen) heeft het herstellen van de bevoegdheden geen prioriteit. http://support.apple.com/kb/HT1452

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.