7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Pietermann

steeds 50 nieuwe mails bij het updaten

Hi,

ik heb zopas een iPhone 3G gekocht.

Nu, ik ben even aan het spelen met het toestel en zit al met een vraagje…

ik heb mijn “mail” functie zo ingezet dat ik mijn Hotmail mails ontvang via Push.
    Nu, “elke” keer als ik mijn mails controleer via de iPhone ontvang ik 25 mails (bovenaan de allernieuwste, maar daaronder oudere, die als nieuw worden aangeduid).

Is het mogelijk mijn gsm zo in te stellen dat ik enkel de allernieuwste mails krijg?
    Of gaat dat niet en moet ik eerst al mails wissen op hotmail.com?

Bijdrager
    milann

Dan zou je je email niet via POP3 maar via IMAP in moeten stellen. Als je bij IMAP de mail op je computer leest staat hij op de server ook als gelezen. Bij POP3 is dit niet zo..

Bijdrager
    iJust

Hotmail ondersteunt geen IMAP.

Het spijt me, maar je zult het of moeten uitzitten tot al je oude mails geladen zijn, of alles online deleten.

(Oh en edit: Hotmail ondersteunt ook geen Push dus)

Bijdrager
    Pietermann
    ”iJust”

Hotmail ondersteunt geen IMAP.

Het spijt me, maar je zult het of moeten uitzitten tot al je oude mails geladen zijn, of alles online deleten.

(Oh en edit: Hotmail ondersteunt ook geen Push dus)

En als ik alles via hotmail.com wis, en de belangrijkste mails in een map zet.
    Dan toont de iphone enkel de mails in de inbox, en niet degene in de map… Juist?

Bijdrager
    iJust

Dat hangt jammer genoeg van de interne indeling van Hotmail af. Dat weet ik niet meteen. Je kunt het proberen.

Bijdrager
    diotav

Ik zat met exact hetzelfde probleem toen Gmail alleen nog POP3 aanbood. Alle mailtjes uit “All Mail” werden dan ingeladen. Sinds de switch naar IMAP is dat geen probleem meer. Wellicht is een oplossing om al je Hotmail automatisch te forwarden naar een Gmail adres?

Bijdrager
    Okkexxl

Is het mogelijk om ALLEEN de nieuwe mails op te halen?
    Ik krijg nu ook steeds alles binnen van mijn Gmail….

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.