8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    stijnhoofd

Steam sluit direct af

Wanneer ik mijn Steam-app (nieuwste versie) opstart sluit hij direct weer af. Ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd, verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, MacBook opnieuw opgestart, maar de app krijg ik niet gestart. Ik open hem (het icoontje begint dan te stuiteren), krijg de vraag of ik dit vertrouw, en vervolgens sluit hij af wanneer ik daarmee akkoord ga.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn, of bijvoorbeeld welke Console-data jullie willen zien?

Moderator
    Night

Graag even aangeven welke versie Steam en macOS je genruikt.

Bijdrager
    stijnhoofd

Mac: MacOS Catalina 10.15.3

Steam: de laatste versie, vanochtend gedownload

Moderator
    Night

Heb je Steam wel eerst helemaal gedeïnstalleerd voordat je er met de laatste versie mee aan de slag bent gegaan?

Bijdrager
    stijnhoofd

Nu wel, maar zonder succes. Van alle mappen waarin ik Steam/Valve bestanden kwam ik alleen een .plist tegen in LaunchAgents (Valve). Verder helemaal niets.

Moderator
    Night

Krijg je nog een bepaalde foutmelding? Je kun ook in Console.app (Hulpprogramma’s) kijken of je daar foutmeldingen tegenkomt.

Bijdrager
    stijnhoofd

<p class=”cite”>Night op 6 april 2020 om 18:21</p>
    Krijg je nog een bepaalde foutmelding? Je kun ook in Console.app (Hulpprogramma’s) kijken of je daar foutmeldingen tegenkomt.

Wat heb je dan precies nodig? Ik zie heel veel voorbij komen, maar als ik zoek op Steam of Valve kom ik niks tegen.

Bijdrager
    stijnhoofd

Iemand?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.