1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Portnull

Status notificaties synchroniseren tussen verschillende apparaten

Zelfs nadat het al jarenlang zo blijkt te werken, verbaas ik me nog altijd in toenemende mate door het feit dat ik altijd op al mijn apparaten alle notificaties moet afhandelen. Als ik een reminder krijg op mijn iPhone, en ik zet hem op “Complete”, dan moet ik deze ook op “Complete” zetten op mijn Macs en andere iPhones.

Ik snap het werkelijk niet: als ik mijn iPhone laat weten dat ik succesvol de doperwten bij de supermarkt heb gehaald, waarom moet ik dat ook mijn Mac nog laten weten? Steeds wanneer ik een Mac aanzet die ik al een tijdje lang niet hebt gebruikt, moet ik eerst door enkele tientallen allang afgehandelde notificaties heen klikken, van Reminders, van Mail, van Calendar, van alles.

Steeds wanneer ik het zie, vraag ik me af of het eigenlijk zo hoort, of dat er niets iets fout zit in de sychronisatie van mijn iCloud. Want ik kan me herinneren dat, in een ver verleden, een notificatie die tegelijk op mijn iPhone en Mac binnenkwam, *poef* verdween bij de ene als ik hem afhandelde op de andere.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.