8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    karf

Statief voor digitale camera

He iedereen,
    Ik wil morgen een statief kopen voor mijn digitale camera. Maar wat is ongeveer de prijs van zo’n ding? Bij de Media Markt bijv.

Voorbeeld:

Bijdrager
    greatpetie83

Paar weken terug 1 gekocht bij een speciaalzaak voor 23 euro, was wel een aanbieding. Een statief van het merk Vanguard. Ik zocht een licht statief om ook bijv. mee te nemen op vakantie. Een echt professioneel en dus zwaarder statief is al een stuk duurder.

Bijdrager
    Mac-Eddy

Bijdrager
    sammy1

je hebt goede en minder goede statieven, tis te zien… manfrotto is een zeer goed merk, niet zo goedkoop. Goedkope statieven kosten vanaf 15 euro, betere statieven kosten vanaf 70 euro… afhankelijk van de hoogte,…

Bijdrager
    Danim

Kijk eens op de site van foto konijnenberg ( http://www.fotokonijnenberg.nl).

Danim

Bijdrager
    inactiveaccount

Ik had die je afgebeeld hebt gekocht in t begin, 29 euro en 99 eurocent. En toen ging ie kapot tijdens mijn vakantie.

Dus in de volgende fotowinkel (import, uit Noorwegen :D) overgestapt op een iets prijzigere Manfrotto met balkop, het is een investering maar nog steeds al zijn geld waard.

Een statief gebruik je vaak voor shots waar een langere sluitertijd nodig is, en dan wil je (naar mijn mening) geen lichtgewicht, maar een iets stevigere die wel tegen wat wind kan.

Je moet gewoon naar een fotozaak gaan als het kan, waar ze enkele statieven hebben en kijken wat je het fijnste vindt. Maar denk ook na over wat je er mee wilt doen.

Bijdrager
    karf

Hij is vooral voor thuis gebruik. Hoeft niet heel pro te zijn. Dus gok op €20…
    Ik ga morgen eens kijken.

Bijdrager
    wodkalime14

ik heb dat statief wat jij op de foto hebt staan pas gekocht bij media markt voor 49 euro, ik heb m nu een paar weken en hij bevallt mij heel goed, alles is afzonderlijk in te stellen en ik vind m heel stevig en makkelijk mee te nemen. Ze hadden ook wel goedkopere maar dat waren echt van die gammele dingen waar ik mijn camera niet op durf te zetten. Ik ben heel tevreden over dit statief.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.