7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Cybershooter

startpagina.nl en Safari 4.0.3 probleem

Ik merk sinds nu op dat wanneer ik een link in http://www.startpagina.nl aanklik (zoals nu.nl), dat er niet langer een knoppenbalk + scrollbalk om het kader van het nieuw geopende venster heenzit. Ik heb het op mijn andere Macbook Pro geprobeerd, maar krijg hetzelfde resultaat. Ik maak op beide Macs gebruik van Leopard icm Safari 4.0.3.

Hebben jullie dit ook met deze site of zelfs met andere site waar zich een nieuw venster opend wanneer je een link aanklikt?

Bijdrager
    hokkie

Heb ik ook…

Snow Leopard i.c.m. Safari

Firefox werkt wel

Bijdrager
    MrPinda95

huh raar ik heb het ook :?

(snelle) oplossing: rechtermuisknop openen in nieuw tabblad/nieuw venster.

ik draai nog Leopard…

Bijdrager
    Cybershooter

haha, dan ligt het gelukkig niet aan mijn Macs. Kon het me ook al niet voorstellen dat beide Macs dezelfde kuren met de Startpagina hadden. Volgens mij kon ik gisteren nog wel gewoon fatsoenlijk een linkje openen op de Startpagina. Dus volgens mij duidelijk een bug in de Startpagina zelf die momenteel niet lekker met Safari om kan gaan.

Bijdrager
    Pepijn Koning

Ik heb het niet, maar dat komt omdat ik een trucje gebruik waardoor pagina’s altijd in een nieuw tabblad worden geopend.
    Als ik zo het probleem hoor zou ik zeggen dat het komt door de manier waarop startpagina je doorlinkt.

Bijdrager
    fatboysmart

Ik heb het probleem ook niet… Safari 4.0.3 met Tiger

Bijdrager
    Igor44

Startpagina is zó 1999:o

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.