2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    crashtestpilot

Start, Start, en freeze..

Hallo (i-)Mac gebruikers.. Ik heb een medio 2007 20″ iMac, die prima draait op Leopard, en dat stabiel als een huis. Officieel moet hij de laatste besturingssystemen kunnen draaien. Op dit moment draait hij op Yosemite, en dat gaat goed, maar start ik Firefox of Safari op, dan bevriest hij vroeg of laat, al blijft de cursor wel te bewegen. Opstarten is helemaal een ramp, ik moet de Mac zes keer opnieuw aantrappen voordat hij er zin in krijgt. Ik heb veel geld uitgegeven aan applicaties, dus downgraden naar Leopard zie ik niet per se zitten. Heeft er iemand gedachten over wat een mogelijke oplossing zou kunnen zijn om stabiliteit te creëren?

Bijdrager
    crashtestpilot

Zeer onder voorbehoud lijkt het dat ik het probleem opgelost heb. Hoe? Door alles dat de naam Adobe Flash draagt met Trash Me te verwijderen, en daarnaast het programma Fontnuke fontcaches te laten doorsnuffelen, en waar nodig te verwijderen.. Of deze simpele oplossingen werkelijk soelaas blijven bieden weet ik niet, maar ik houd u op de hoogte.. Met vriendelijke groet.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.