9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iPodzz

Star Wars Game

Hallo,,

Weet iemand een Single Player Star Wars game voor Intel Mac.
    Of eentje die ik kan installeren via Wineskin?
    Ik wil namelijk een Star Wars spel spelen en het liefst iets wat er realistisch uitziet (niet iets als Lego Star Wars en misschien wel Clone Wars).

Hopelijk kan iemand mij er een aanraden!?

Groetjes Mathijs.

Bijdrager
    iep

Kijk eens naar “Star Wars The Force Unleashed”.

Bijdrager
    iPodzz

Sorry, dat ben ik er vergeten bij te zetten, die ken ik al.

Maar er zijn veel games (wel met slechtere graphics), maar die zijn voor PowerPC Macs.

Bijdrager
    LighScan

Bijdrager
    iPodzz

Oke, bedankt zal eens even kijken.

Bijdrager
    MFranssen33

Star Wars Knight of the Old Republic is al wel een oude maar wel een van de betere RPG games, sowieso de beste SW game vind ik.

Bijdrager
    iPodzz

Ik zou wel net zoiets willen als Star Wars The Old Republic, maar dan offline/single player, dat je ook kan kiezen of je bij de Sith hoort of de Jedi.

Bijdrager
    MFranssen33

SW:KOTOR is helemaal singleplayer en offline. Als ik het me goed herinner dan maak je tijdens het spelen keuzes die dan invloed hebben op je Jedi, dus Dark of Light side;) maar dan moet je misschien ergens ff een review ervan lezen. Kan alleen maar zeggen dat ik vele vele uren van dat spel genoten heb, erg goed verhaal. Maar dat zul je ookwel lezen als je wat reviews doorneemt! Gr

Bijdrager
    NeXT

Zijn er eigenlijk Starwars spellen (voor de Mac) van de films uit mijn tijd? Dan bedoel ik de Sequel Trilogie.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.