8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    misterx

Stansmestekeningen brochuremappen

Hallo,

Ik zoek me het rambam naar stansmestekeningen van brochuremappen.
    Weet iemand de website hiervan, als deze bestaat?

Uiteindelijk heb ik een liggend a5 formaat nodig.

Bijdrager
    bjorngra

Bel je drukkerij op. :D

Bijdrager
    Betinker

Je kunt ook een staand A4 standsmestekening opvragen en deze in de hoogte halveren.:)
    Ik heb hier nog 2 liggen, stuur je een PB

Bijdrager
    Lavoro

Je moet echt bij je drukker zijn, ik kan je wel “een” stansmes tekening sturen maar daar kan jouw drukker natuurlijk niets mee.
    Elke stans is weer anders nl.

Bijdrager
    Rik de Belg

Je kan uiteraard zelf een stansmestekening maken, naar eigen creatief ontwerp,
    en dan kan je drukker aan de hand van jouw tekening een stansmes (of kapvorm om het op zijn Belgisch te zeggen) laten maken.

Als het goedkoper moet, aan je drukker vragen of je bestaande kapvorm mag/kan gebruiken, en die tekening opvragen.

Bijdrager
    misterx

Bedankt voor jullie antwoorden.
    Ik denk dat ik idd de drukker het best kan inschakelen in deze kwestie.

Het was erg druk en ik hoop dat de meesten het ook lekker druk hebben met hun werk.
    Het is zelfs zo druk dat ik het liefst een DTP-er er bij heb … maar daar ga ik niet over, helaas!

Is er trouwens iets waar ik op terug kan vallen, mocht de drukker het niet hebben?
    Of is Betinker mijn enige hoop in bange dagen in deze kwestie?;)

Bijdrager
    MouseMighty

Ik kan tig stanstekeningen voor je fabriceren maar ligt het niet een beetje aan wat je wil hebben? Dat moet je wel weten natuurlijk. Beste kan je idd met de drukker bellen en het probleem voorleggen. Vaak hebben ze al een aantal stansen liggen, een nieuwe laten maken kan kostbaar zijn maar aan de andere kant geeft het je wel (tot bepaalde hoogte) de vrijheid iets unieks te (laten) maken.

Bijdrager
    remisc

Tep, ga naar je drukker.
    de goedkoopste manier is een bestaand “mes” te gebruiken, als je een beetje een goede relatie met em hebt.

een stansmes voor een map is niet heel erg duur, als het niet al te ingewikkeld is gemaakt.

probeer sca purmerend of barneveld. die hadden nogal wat van die mapjes in de collectie

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.