5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    netfox

Standby draadloze headphone voorkomen

Hi,

Ik heb een draadloze headphone van Sennheiser die na een x aantal minuten geen audio binnen gekregen te hebben op standby gaat. Als je dan je headphone nog op hebt schrik je je rot van de ruis die ineens te horen is. Nu gaat de standby eraf op het moment dat er weer een geluidje binnenkomt… ik los de ruis vaak op om eventjes het geluid zachter/harder te zetten.

Nu zoek ik een programmatje, of een oplossing, die gewoon standaard om een tweetal minuten een geluidje binnen een frequentie die ik toch niet kan horen afspeelt, zodat de headphone niet op standby gaat. Heeft iemand een idee of suggestie?

Bijdrager
    Pieterr

Misschien is PlaySound iets voor je:

Play Sound is designed, from the ground up, to run all the time, in the background. While idle, the Play Sound
    application uses 0% of the CPU, and uses very little memory. Running in the background allows Play Sound to process incoming play requests with lightning speed.

Bijdrager
    netfox

Thanx voor je tip… ik zoek eigenlijk wel wat met een GUI. Dat scripten is niets voor mij…

Bijdrager
    Pieterr

Ik dacht eigenlijk meer dat je Playsound een onhoorbare track zou kunnen laten herhalen (als dat kan in Playsound).

Bijdrager
    netfox

Dat herhalen van die track snapte ik niet precies hoe ik dat moest uitvoeren. Ik vind het een ondoorzichtig programma. In principe kan ik die audiotrack zelf maken… maar hoe te implementeren in Playsound snapte ik niet zo 1, 2, 3.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.