3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Arthur345

    Standaard zoom instellen Office for Mac 11

    Hoi,

    Ik heb Office for Mac 2011. In Word is de tekst is soms alleen iets te klein (komt waarschijnlijk door 1366×768 resolutie op 11,6 scherm), dus wil ik een standaard zoom instellen (140%).

    Wie weet hoe ik dit doe?

    Bijdrager
    Yggdrasil

    Ik vind enkel Engelse bronnen maar heb het hier even voor je vertaald:

    Open het sjabloon met de naam “Normal.dotm” met Word 2008 (Hetzelfde geldt voor 2011).
    Het sjabloon zou je hier moeten vinden:

    <br />
    “Macintosh HD > Users > User > Bibliotheek > Application Support > Microsoft > Office > User Templates > Normal.dotm”<br />
     

    Stel je zoom in naar believen en sla dan op via het ‘opslaan als’ menu. Selecteer het type waarin je wil opslaan als ‘Word Macro-Enabled Template (.dotm). Hernoem het bestand naar ‘Normal.dotm’ en bewaar het op je bureaublad.

    Sluit Word.

    Verplaats nu het nieuwe ‘Normal.dotm’ bestand van je bureaublad naar de locatie van het oude bestand. Er verschijnt een melding met de vraag of je de bestanden wil vervangen. Klik op ja en klaar is Kees!

    Bron: http://forums.appleinsider.com/t/61324/default-zoom-when-opening-word-docs

    Bijdrager
    Arthur345

    Bedankt!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.