8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    dsdsdsaffsd

Standaard waar iMac op staat lijkt scheef

Ik heb een paar weken geleden mijn 21,5-inch iMac ontvangen, deze heb ik besteld via de Apple website. Toen ik ‘m ontvang viel me na een paar uur gebruik op dat het scherm scheef stond (rechts hing ‘ie een paar millimeter hoger zeg maar). Ik heb toen contact opgenomen met de Apple store en heb netjes een nieuwe ontvangen. Het scherm is in orde en mooi recht, maar wat me nu weer opviel is dat het standaard ietwat scheef is. Alsof het scherm er niet recht op gemonteerd is zeg maar. Het gaat wellicht om een millimeter, maar omdat de rechte vensterbank (erachter) en de houtlijnen in mijn bureau (die ook recht zijn) zorgen voor iets om het mee te vergelijken valt mijn oog er op.

Mijn vraag/dilemma luidt, komt dit vaker voor? Is dit bij jullie ook het geval of eens voorgekomen? Of is dit muggenziften en niet iets om me druk over te maken? Ik zie er een beetje tegen op om hem weer terug te sturen (voor de 2e keer) en aangezien ik een persoonlijke configuratie heb (256GB flash en 16GB ram) kan ik ‘m ook niet zomaar even omruilen in een winkel maar ben ik ‘m dus weer ruim een week kwijt. In dat geval zou ik nog liever m’n geld terug willen…

Foto: http://imgur.com/FFSfkKH

Het is een ding van ruim 2000 euro en ik verwacht van Apple ook wel dat het 200% in orde is eerlijk gezegd, maar misschien ben ik te kritisch? Wat denken jullie?

Bijdrager
    dsdsdsaffsd

Directe link: http://i.imgur.com/FFSfkKH.jpg

De 2 rode rechthoeken staan paralel aan elkaar. Je ziet de ruimte aan de rechter bovenkant.

Bijdrager
    Shmoo

Mmmuah een tikkeltje te kritisch misschien, zullen we het een gezonde fetisj noemen?

Moderator
    Night

En je vensterbank is wel recht? ?

Bijdrager
    Mela

Aangezien het een volledig nieuwe computer is, denk ik persoonlijk dat je in dit geval best kritisch mag zijn.
    Het is vergelijkbaar met een mooie auto kopen en dan erachter komen dat de motorkap er scheef op gemonteerd is.
    :roll:

Bijdrager
    Bianco

Heb je de foto gemaakt met een statief, stond deze wel recht, was je camera niet scheef enzovoort enzovoort enzovoort.

Als je er een wit vel onder legt, lijkt het dan ook nog scheef? Is het wellicht het ontwerp van Apple, dat ie een millimeter scheef staat?

Bijdrager
    pruus

Scheef rechts is toch irritanter dan scheef links…
    Ik denk dat de poot in de monitor iets speling heeft. Al eens geprobeerd een keer op en neer te doen?

Bijdrager
    EEDEEJEE

dsdsdsaffsd, waarom kantelt u het scherm niet wat meer naar achter, dan kan u beter de al of niet evenwijdigheid van de standaard met het scherm checken.
    Uw toestel staat trouwens niet evenwijdig met de houtlijn van uw bureau. (goed te zien op mijn 27″ retina)
    De lijn van het scherm wijkt zo te zien evenveel af als die van de standaard.
    Naar mijn bescheiden mening zoekt u spijkers op laag water.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.