12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    b4rt

standaard voor macbook pro

hallo,

ik heb een macbook pro maar hier wil ik eigenlijk een standaard bij zodat je het scherm wat hoger hebt. op inernet kom ik heel veel lelijke dingen tegen. heeft iemand misschien ervaring met een standaard die er ook nog een beetje mooi uitziet, en welke aan te bevelen is?

bedankt!

Bijdrager
    Vin
    Bijdrager
    macsterdam

Zelf heb ik van RainDesign de mStand, en ben daar erg tevreden over. Doet wat het moet doen, ziet erg mooi uit en heeft helemaal de Apple look. Echter, als ik het had geweten, dan had ik van dezelfde firma de iLevel gekocht. Net iets beter af te stellen.

Bijdrager
    bassbug

Vind deze niet zo fraai uit zien (Sorry).
    Heb die van Elavator van Griffin. Echt veel mooier is het niet maar voordeel is dat ik het uit elkaar kan halen als ik het niet gebruik.

Is er nog iets wat echt mooi is en de Macbook (pro) een stuk hoger brengt?

Bijdrager
    MacbookTo

Ik heb ook de iLap en ik heb er veel plezier van. Je mac schuift niet alle kanten op en ligt heel stabiel op die standaard. Je pakt het ook heel gemakkelijk samen op als je buiten wilt gaan zitten e.d.

Bijdrager
    Pieterr

Of deze van Logitech:

Bijdrager
    1984

Wilt u uw laptop meer op ooghoogte, dan is de Elevator Laptop Stand van Griffin echt iets voor u. U kan uw portable Mac hier makkelijk en veilig op zetten, door middel van rubber pads zodat de laptop er niet vanaf glijd.
    De Griffin Elevator Laptop Stand is de opvolger van de alombekende iCurve.

Eur 39,99 (incl. BTW)

Bijdrager
    xvisx

Ik betwijfel of die zwarte van Logitech wel geschikt is, aangezien het scherm van een MacBook (Pro) niet zo ver open kan als bij een laptop.

Bijdrager
    smoothly

[size=9:05de547593]En gezien het feit dat hij echt uber lelijk is![/size:05de547593]

Bijdrager
    b4rt

die mStand lijkt me wel erg mooi. past ook goed bij het materiaal van de macbook pro. ik hoef idd geen groot zwart ding met een groot toetsenbord erop omdat dat echt veel ruimte in beslag neemt en erg opvalt. maar misschien zijn er nog wel meer leuke standaards te bedenken.

Bijdrager
    bassmac

voordeel van de iLap is dat je er geen extern toetsenbord bij nodig hebt. Duur, maar ben er erg blij mee.
    Er zijn nog wel meer alu stands, voor rond de 3 tientjes, zelfs met ventilatortjes.
    Soms leg ik er ook een dik boek onder (Janson is perfect) als m’n iLappie boven ligt…

Bijdrager
    Hajo Telding

Heb hier ook de Elevator van Griffin in gebruik, past mooi bij design MacBook Pro hoor. Vind zelf de mStand een beetje te ‘massief’, maar ieder zo zijn voorkeur natuurlijk.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.