10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Jordy_vg

standaard voor macbook

hallo,

ik ben opzoek naar een standaard voor mijn MacBook. zoiets als de icurve alleen dan passend bij een aluminium Cinema Display. ik ben al de ilevel tegen gekomen maar 90 euro voor een standaardje is me toch net ff te gortig..

weet iemand misschien een site waar ze (veel) standaards (goed nederlands? :?) hebben?

ps. ik ben ooit een keer een site tegengekomen waar ze veel mooie standaards hadden alleen ik weet de url niet meer.

edit: een ilap is ook niet wat ik zoek.

mvg.

Bijdrager
    foobar

wat is er mis met de iCurve dan?

Bijdrager
    wout3r
    ”martijngrootens”

Dat zegt ‘ie toch in z’n post:x

Bijdrager
    foobar

ja, hij vindt ‘m niet bij de ACD passen
    maar let op: hij past wel bij de MacBook en de MacBook past weer niet bij een ACD (hij heeft het tenslotte niet over een MacBook Pro, die er wel mooi bij past..)
    dus ik denk dan dat de iCurve de beste oplossing is…
    jammer dat ie niet bij de ACD past (maar volgens mij past het prachtig…), maar hij past bij de MacBook en die moet er op staan! De MacBook past niet bij de ACD:P

check anders eens de setup van HSL…

edit:

past prima toch?

Bijdrager
    Jordy_vg
    ”martijngrootens”

maar hij past bij de MacBook en die moet er op staan! De MacBook past niet bij de ACD:P

check anders eens de setup van HSL…

edit:

past prima toch?

ja nu ik het zie is het idd niet slecht, ga toch maar voor de icurve denk :D thx!

ps. als de macbook niet bij een acd past dan past een toetsenbord en een mighty mouse er ook niet bij.. die zijn tenslotte ook wit.. :wink: en de zijkant van een acd is ook wit.. moet de acd ook nog aanachaffen trouwens.. maar wacht nog ff op het geldschip :apple:

maar ik ben er mee eens dat een macbook pro beter staat idd :innocent:

Bijdrager
    Jordy_vg
    ”martijngrootens”

niks mis mee.. alleen die past meer bij die oude ACD’s met die doorzichtige rand vindt ik persoonlijk

Bijdrager
    foobar

ahjoh, past allemaal harstikke mooi bij elkaar, maar als je vind dat een iCurve niet past, dán past een MacBook ook niet:P

een geldschip zal je voor de iCurve niet nodig hebben, een klein bootje is voldoende, maar die ACD’s…. die zijn wat duurder…:P
    wil er eigenlijk ook wel eentje hebben… maar ja… ik wil wel meer:P

Bijdrager
    Jordy_vg
    ”martijngrootens”

ahjoh, past allemaal harstikke mooi bij elkaar, maar als je vind dat een iCurve niet past, dán past een MacBook ook niet:P

ik had het misschien wat verkeerd geformuleerd.. ik vindt dat die icurve ook goed past, maar dacht dat iets van aluminuium misschien nog beter stond.. maar zoals ik al had gezegt, op die foto staat het harstikke goed :apple:

Bijdrager
    Jordy_vg

vandaag toch maar een icurve gehaald. gelijk een toetsenbord en mighty mouse derbij.. moet zeggen werkt erg lekker!

Bijdrager
    foobar

Nou nog even hier een foto posten!:D

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.