4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Maurits Cassee

Standaard koppeling achter Mail openen, is dat mogelijk?

Beste OMT’ers,
    Als ik een koppeling in Mail open komt mijn browser (Chrome) vóór Mail, dat vind ik irritant dus gebruik ik “cmd + klik” om de link ‘achter Mail te openen’, zoals Apple ’t vertaald heeft als je rechts-klikt op de link. Aangezien niet iedere link achter Mail opent met “cmd + klik” vraag ik mij af of het mogelijk is een AppleScript/Automator actie/Secret-Preference-optie te fabriceren is die er voor zorgt om alle koppelingen ‘achter Mail’ te openen.
    Wie o wie kan mij helpen?

Bijdrager
    Vinhelper

Waarom wil je dat?

Mij lijkt me dat juist niet handig, je moet dan eerst alle koppelingen aanklikken, Mail sluiten, en alle koppelingen doorspitten.

Of zie ik dat verkeerd?

Bijdrager
    Maurits Cassee

Dat zie je niet verkeerd:wink:, maar ik wil eerst alle mail ‘afwerken’ en dan door met de linkjes. Dat ben ik nou eenmaal gewend geraakt binnen Gmail’s webinterface en dat wil(de) ik graag zo houden in Mail!

Bijdrager
    Vinhelper

Oh, vandaar.

Ik ben bang dat het een hele toer wordt, dus misschien moet je jezelf maar aanleren om alles mailtje voor mailtje te behandelen.

Een tussen oplossing is: CMD+H (verbergen) gebruiken direct als het venster met de link verschijnt. Je staat dan direct weer in Mail.

Als je in Mail klaar bent, klik dan even op Chrome, en boem je zit in Chrome.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.