11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Standaard boxen aansluiten

Weet iemand of het mogelijk is om gewone boxen (3.5mm jack) aan te sluiten op de Apple TV?
    Ik heb wat gezocht en blijkbaar zou dit moeten lukken met het juiste kabeltje, enkel kan ik dit nergens vinden.

Zijn er online shops die dit verkopen?

Bijdrager
    poing

Deze hebben veel http://www.kabeltje.com/

Bijdrager
    BasiX

Ik neem aan dat je het over de tweede generatie hebt? Die heeft alleen een optische uitgang.

Inactief
    Anoniem

Inderdaad Basix, het gaat over de 2de generatie, ik ben dus op zoek naar een kabeltje om van die optische uitgang gewone boxen aan te kunnen sluiten.

Kan iemand even bevestigen dat het dit is wat ik nodig heb?
    http://www.allekabels.nl/Optische-Kabels/5/1145698/Optische-Verloopstekker.html

Bijdrager
    BasiX

Nee, met een optische aansluiting heb je boxen nodig die een optische invoer hebben. En dat hebben de meeste boxen niet.

Inactief
    Anoniem

En er bestaat geen kabeltje dat het optische signaal omvormt naar een analoog?
    Eigenlijk zoiets hetzelfde als een HDMI naar DVI connector? (Maar dan voor audio uiteraard)

Bijdrager
    stavos

Daar heb je dan een omvormer voor nodig.

Inactief
    Anoniem

Bedankt, ook maar vrij stom eigenlijk.

Bijdrager
    christiaans

Ik denk eraan om ook een Apple tv te kopen en heb dan hetzelfde probleem.

Ik dacht eraan om de audio via de hdmi kabel te laten lopen en dan audio out(tulp) van de tv te gebruiken dmv een verloop naar 3.5mm jack.

Wellicht een idee

Bijdrager
    BasiX

@christiaans Nadeel daarvan is dat je tv moet aanstaan om geluid uit de boxen te krijgen.

Bijdrager
    App69

Ik heb zo’n kabel die jij nodig hebt bij Saturn zien liggen voor €34.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.