15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    M.axx

Stand voor MacBook/monitor

Beste mensen,

Ik was een beetje aan het rond surfen op een Amerikaans forum toen ik opeens een soort “tafeltje” tegen kwam waar je jouw MacBook onder kan zetten en het scherm erop. Zie de foto’s hieronder.

Nu vroeg ik mij af of er ook een soortgelijks iets in Nederland verkrijgbaar is? Het lijkt mij namelijk enorm handig en om er nou zelf een te maken vind ik ook niet praktisch.

[size=18:7b23bb7baf]Aluminium versie[/size:7b23bb7baf]

[size=18:7b23bb7baf]Glazen versie[/size:7b23bb7baf]

Website: http://www.macessitywebstore.com

Bijdrager
    1973

Ik zou het niet gebruiken als de MB aan is. Hij heeft erg weinig ruimte om z’n warmte kwijt te kunnen.

Al moet ik zeggen dat het er niet lelijk uit ziet.

Bijdrager
    Rub3n

ach, weinig ruimte? Ruimte zat volgens mij… Alleen koeling gaat ook via het toetsenbord.

Bijdrager
    MacBoot

een plankje in het design van je bureau met daaronder 4 pootjes en klaar
    daar ga ik geen verzendkosten voor betalen:P
    desnoods maak ik het zelf wel uit een stukje aluminium:wink:

Bijdrager
    JhonJairo

Die van glas ziet er wel stylisch uit:D

Moderator
    Mac Daddy

Ziet er mooi uit, maar het lijkt mij niet praktisch. Elke keer wanneer je je Notebook hebt meegenomen, moet je hem daar weer onder schuiven. Teveel werk en zonde, want je notebook kan mooi fungeren als een extra scherm, maar niet iedereen heeft daar natuurlijk behoefte aan.

Bijdrager
    Calpa
    ”Rub3n”

Alleen koeling gaat ook via het toetsenbord.

Vandaar dat hij gewoon dicht kan tijdens het gebruik via een externe monitor? Zo gebruik ik een MacBook al jaren, wordt er niets warmer door; alle warmte kan hij prima kwijt.

Bijdrager
    Bintje

Best mooi, alleen ik heb er zelf al eentje van hout:P

Trouwens, het is toch ook handig om je MacBook als tweede scherm te gebruiken? Kun je daar bijv. iCal of MSN aanhebben.

Bijdrager
    KR1275

Ik werk ook regelmatig met de MB dicht, maar als hij er zwaarder aan moet trekken, hoor je hem steeds blazen. Zodra je de klep opent, is dat binnen een paar seconden over. Ik vermoed dat het wel verschil maakt.

Ik vind het overigens een erg mooi systeem. Lijkt me wel dat je bureau binnen korte tijd onder de krassen zit.

Bijdrager
    M.axx

Niemand weet dus een alternatief om in Nederland te kopen? Nou ja, dan toch maar een keer er zelf een in elkaar knutselen.

Toch bedankt.

Bijdrager
    tommy666

Bij IKEA hebben ze keukentrapjes in hout,als je daar de poten afzaagt heb je een heel mooi alternatief waar ook nog eens hardeschijven onder kunnen als je dat wenst;-)

Moderator
    Mac Daddy

Hahaha. Gewoon Hacking Ikea dus.:wink:

Bijdrager
    tommy666

Inderdaad,ik ben er zelf ook over aan het denken, ik geloof dat ze hier in Belgie voor 17,99 te koop zijn,geen geld dus eigenlijk;-)

Bijdrager
    kayintveen

Wat een gezeik hier. ik vindt het een KONING oplossing! nog goed te betalen ook.
    heeft iemand daadwerkelijk ervaring met de warmte?

Bijdrager
    Svenv

“Glazen versie” is acryl, dus plastiek :roll:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.