10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Synapse88

Stand voor MacBook Pro 13"

Hoi,

Ik ben op zoek naar een goede stand voor mijn MacBook Pro 13″. Ik heb namelijk een 23″ scherm en zou de MacBook Pro er graag op aansluiten en er naast zetten, ik heb al een aantal keer gezien dat daar een soort verhoogde stand voor bestaat. Wat raden jullie aan (budgetvriendelijk)?

Alvast bedankt, Bob

Bijdrager
    Demon Hunter

Ik ben erg tevreden met mijn mStand van Rain Design. Ziet er mooi uit en omdat ie van aluminium is voert ie ook nog wat warmte van mijn MBP af;)

Bijdrager

MIjn stem gaat ook op voor de M stand, ziet er strak uit en tja, vooral dat:) Of hij binnen je budget is weet ik niet want hij kost €55,- Ik vind hem het geld waard!

Moderator
    Mac Daddy

De Griffin Elvator.

Die is op internet te vinden voor € 30,-

De Rain design mStand.

Die is wat prijziger.

Artwizz Stand

Deze is ook ongeveer 30 euro. Deze heb ik zelf. Hij is oké, maar volgens mij is de Griffin Elevator nog iets hoger en daarom op een iets beter ooghoogte.

Daarnaast maakt Logitech en nog wel meer farbrikanten goedkopere plastic stands, maar die zien er vaak minder stevig uit. Maar via de pricewatch van tweakers zijn er meer te vinden.

Bijdrager
    Synapse88

Ik denk dat ik voor de Griffin Elevator ga kiezen, die mStand ziet er zeer goed uit maar is net iets te hoog gegrepen voor mijn budget. De Artwizz stand ziet mer er niet al te handig uit omdat daar ruimte verloren gaat door de Z vorm van de steunen. Onder de Elevator en mStand kan ik bijvoorbeeld nog een externe harde schijf of iets dergelijks plaatsen, of het externe toetsenbord wegleggen als ik wat anders aan het doen ben.

Bedankt voor de aanbevelingen.

Moderator
    Mac Daddy

Is naar mijn mening ook de beste keuze. Ik denk dat ik die Artwizz ook nog een keer vervang voor de Elevator. Ik heb hem nog niet zo lang, maar de Elevator is toch bijna 2 cm hoger en inderdaad, de ruimte eronder is groter.

De mStand is een mooie ding, maar ze vragen er wat mij betreft teveel geld voor. Het heeft niet veel toegevoegde waarde t.o.v. de Elevator.
    De iLevel van Rain design heeft daarentegen wel een extra functie, maar die is nog duurder.
    http://www.raindesigninc.com/ilevel.html

Bijdrager
    Hostyle

Hier staat thuis de mStand te pronken en ik vind hem die € 55,- toch echt wel waard. Als design je ook iets waard is, is het wel mooi om alles in stijl te hebben. De mStand pas perfect in de lijn van de Apple producten.

Moderator
    Mac Daddy

Ik vind de Elevator ook perfect bij het Apple design passen, maar dat is slechts een mening.

Bijdrager
    Hostyle

Ach.. je weet wat ze zeggen over meningen:lol:

*mompelt iets over assholes en everybody’s got one* :innocent:

Bijdrager
    eroplos

Ik heb laatst een universele gekocht bij de paradigit voor €10,-. Het mooie is dat je hem kan opklappen, waardoor je hem gemakkelijk kan meenemen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.