4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Rob

    Stack Cloud werkt niet in High Sierra

    Beste lezer,

    Ik gebruik Stack Cloud, een cloud dienst van Transip.

    Nu ik overgestapt ben naar High Sierra lijkt de app niet meer op te starten.

    Ook bij activiteitenweergave staat “geageerd niet”, vreemd!

    Iemand een goede tip of ervaring met deze kwestie?

    Groetjes Rob

     

     

    Bijdrager
    JoopJoopJoop

    Lijkt me een prima vraag voor TransIP.

    Bijdrager
    FloorvN

    vreemd, bij mij werkt de stack app prima op div. high Sierra Macs.

    Mischien anders stack updaten of opnieuw installeren.. ?

    werkt dat niet idd even contact opnemen met TransIP support, via Controle paneel

    Bijdrager
    Rob

    Hoi FloorVn,

    Thanks voor je reactie! ik heb nu een nieuwe instal gedaan, maar dat werkte niet meteen.

    Na wat oude files te hebben verwijderd doet nu alles het weer.

    Groetjes Rob

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.