10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    karf

Sp!ts draaft door

Vanochtend lekker in de bus de Sp!ts gelezen.
    Een pagina vol over de nieuwe iPod lijn. Ik had het stuk een beetje doorgelezen om te kijken of ik iets zag wat ik nog niet wist. En ja hoor ik kwam wat dingen tegen…

Hier de screens:

De “lage” prijs van de 16Gb iPod touch

De 16GB iPhone

Hier de PDF van de Sp!ts. Zie pagina 19
    Kom je ook nog iets tegen waar je van denkt HOE KOMT SP!TS ER BIJ! post ze.

Bijdrager
    B-mac-fan

Ik had het inderdaad vanmiddag in de trein ook gelezen.
    Slecht van Sp!ts!:o

Bijdrager
    migel

lollll

Bijdrager
    Ferris Bueller

Heb er inderdaad ook om moeten lachen…
    Een staaltje vakwerk!

Bijdrager
    Rody

http://www.spitsnet.nl/nieuws.php/1/5569/online

Erger is nog dat ze volgens Spits de “Saphari” internetbrowser op de iPod hebben :x

Bijdrager
    Hajo Telding

… ze hadden waarschijnlijk zo’n haast met dat tekstje dat fatsoenlijk Nederlands erbij in schoot:

Het gaat om de versie met een geheugen van 8 gigabyte versie.

:cry:

Bijdrager
    migel

lollll

Bijdrager
    Sybren

Kun je voorstellen hoe betrouwbaar Spits is qua berichtgeving als ze niet eens een foutloos stukje kunnen schrijven over een nieuwtje waarvan ze zo makkelijk de feiten kunnen controleren…

En dit is nog maar een heel klein stukje van de krant…

(Die slechte kwaliteit geldt overigens voor alle gratis dagbladen waarvan duizenden mensen iedere dag denken betrouwbaar nieuws te lezen.)

Bijdrager
    MacAdder
    ”Sybren”

Kun je voorstellen hoe betrouwbaar Spits is qua berichtgeving als ze niet eens een foutloos stukje kunnen schrijven over een nieuwtje waarvan ze zo makkelijk de feiten kunnen controleren…

En dit is nog maar een heel klein stukje van de krant…

(Die slechte kwaliteit geldt overigens voor alle gratis dagbladen waarvan duizenden mensen iedere dag denken betrouwbaar nieuws te lezen.)

Hier ga ik toch even op reageren. Gratis betekent over het algemeen niet meteen slecht. Er kan heel wat gezegd worden over de nieuwskeuze van de gratis dagbladen, maar aangezien het merendeel van de stukken van het ANP omt zijn ze over het algemeen redelijk betrouwbaar. En wat betreft de fouten: heb je wel eens het NRC gelezen? De hoeveelheid tikfouten die daar iedere dag instaan zijn niet op twee handen te tellen. Tikfouten zijn helaas dingen die er soms doorheen sluipen. Om een krant dan meteen als onbetrouwbaar af te doen is vrij kortzichtig.

Maar goed, ik ben bevooroordeeld, aangezien ik zelf voor De Pers schrijf :wink:

Bijdrager
    JDVM
    ”MacAdder”

En wat betreft de fouten: heb je wel eens het NRC gelezen? De hoeveelheid tikfouten die daar iedere dag instaan zijn niet op twee handen te tellen. Tikfouten zijn helaas dingen die er soms doorheen sluipen. Om een krant dan meteen als onbetrouwbaar af te doen is vrij kortzichtig.

Hehe, laatst:

In de inleiding: “De Keniaan Kenenisa Bekele (25) moest in Osaka ……”
    Bijschrift bij foto: “De EthiopiĆ«r Kenenisa Bekele tussen twee landgenoten op zijn weg naar zijn derde wereldtitel ….”

(NRC Dinsdag 28 Augustus pag. 11)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.