13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Bas_H_Design

Springboard folder tweak

Beste,

Ik heb een iphone 5 met een jailbreak op 8.1 en heb de apps op m’n springboard dmv ‘icon masks’ (winterboard) op circles staan.

De folders op m’n springboard heb ik dmv ‘folderenchanger’ tweak ook op circles gezet maar nu ben ik opzoek naar een tweak of een manier om de kleine app icoontjes op het springboard, die in een folder zitten, dus niet in de folder zelf, ook in de vorm van een cirkel te krijgen. Deze zijn nu vierkant en past zo nnet niet helemaal netjes bij het uiterlijk. (zie screenshot)

Iemand?

Bijdrager
    KarelWillem

Hadden we die pas geleden ook al niet als topic?:roll:

Niet zo heel fijn dat je hetzelfde onderwerp gewoon weer opnieuw start.

Tweak gezocht

Bijdrager
    Bas_H_Design

Zelfde onderwerp?

Beter lezen Karel;)

Bijdrager
    House90

Dit lijkt een andere vraag @KarelWillem. De vorige vraag lijkt betrekking te hebben op de folder icons (dat zie je ook duidelijk terug op de screenshot in dat andere topic) en in dit topic lijkt de TS te doelen op het badge-app symbool dat niet helemaal rond is.

Bijdrager
    Bas_H_Design

Nee, niet de badges maar de vorm van de apps in de folders.

Zoals je ziet staan de 9 apps in een vierkante vorm in een folder op het springboard.

Deze 9 apps zou ik graag een ronde vorm (als geheel )geven zodat deze beter passen in het uiterlijk.

Bijdrager
    KarelWillem

Ook heel handig voor iemand die later een oplossing voor hetzelfde probleem zoekt.
    Die kan de informatie zien terug te vinden in zoveel mogelijk verschillende topics.:)

Anyway… dit past prima in hetzelfde topic.

Pas je topic-titel wat aan, en ga daar verder.

Bijdrager
    House90

Ik zal wel blind zijn, maar op de screenshot die jij hebt bijgevoegd zie ik toch echt ronde app icoontjes in de folders..

Bijdrager
    Bas_H_Design

Ik bedoel het op deze manier.

De vorm van de 9 icoontjes staan nu in een vierkant. (zie linkse plaatje)

Deze zou ik graag in een cirkel hebben. (zie rechtse plaatje)

Bijdrager
    KarelWillem

Deze 9 apps zou ik graag een ronde vorm (als geheel )geven zodat deze beter passen in het uiterlijk.

Niet de app-iconen, maar de positie van de 9 icoontjes als totaal.

Rond verdelen over de cirkel. Dus de middelste naar buiten, zodat een rond geheel ontstaat.

Bijdrager
    House90

Ik snap em, dank @KarelWillem en @basje07 voor de opheldering.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik denk niet dat een tweak dat voor je gaat doen. Ik kan het ook niet mooi vinden.

Geblokkeerd
    Anoniem

Even uit mijn hoofd: probeer het met Homescreen Designer en RingMaster. Met Homescreendesigner kan je de iconen plaatsten waar je wilt. En met Ringmaster maakt wanneer je een folder opent dat het vlak waar de iconen in staan ook rond is.

Nogmaals dit soort vragen kan je beter stellen op /r/iosthemes of /r/jailbreak , daar zitten de developers en als ze je idee cool vinden is het binnen 24u gemaakt als het nog niet bestaat tenminste.

Bijdrager
    Bas_H_Design
    KarelWillem op 31 januari 2015

Niet de app-iconen, maar de positie van de 9 icoontjes als totaal.

Rond verdelen over de cirkel. Dus de middelste naar buiten, zodat een rond geheel ontstaat.

Dit bedoel ik inderdaad.:)

Heb wat zitten klooien met homescreen designer en ringmaster maar hiermee gaat het niet lukken helaas.

Ik zal inderdaad ook eens vragen op reddit.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.