4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Hans.

Spraakherkenning op Mac beter/sneller?

Hallo allemaal,

Ik ben al lang bezig met tegen mijn vader aanzeuren wanneer we een Mac kopen… Maar hij wilt niet, maar laatst kwam hij met iets: Als spraakherkenning op de Mac beter is dan op de PC, koop ik een Mac Hij zei ook dat ik het maar op het forum moest vragen, waarna ik zei dat spraakherkenning vast niet echt beter zal zijn op de Mac, bedoel werkt op dezelfde manier, maar als het sneller was zou hij ook een Mac kopen, nou weet ik dat een Mac redelijk stabiel is, en daarom mss ook snel, dus ik vraag nu hoopvol:

Is spraakherkenning op de Mac goed? Heeft er iemand hier ervaring mee? En zoja, weet jij dan ook of het sneller is dan op de Pc??

Ff voor de mensen die het kennen, mijn vader werkt met dragon naturallyspeaking of zoiets…

Alvast bedankt voor jullie reactie:)

Da Chicken

Bijdrager
    passenger

Laat hem dan dit ook even lezen… On topic, ik gebruik geen spraakherkenning, dus geen ervaring mee. Had wel iTunes spraak willen leren, maar daar heb ik nog geen tijd aan besteed om het uit te proberen.

Bijdrager
    justhan

Net als je vader ben ook ik gebruiker van Dragon Naturally Speaking. Helaas niet op m’n Mac maar op m’n Win-laptop, want voor de Mac is er nog steeds geen Nederlandstalige spraakherkenning :cry: .
    Ik vrees dus dat je nog zult moeten wachten.

Bijdrager
    Hans.

Bedankt voor jullie reacties, en dat artikel is echt interessant!! Maar is er echt geen nederlandse spraakherkenning op de Mac? Dat zal wel heel jammer zijn…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.