6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Rmvis

Spotlight vindt alles behalve de werkelijke documenten

Ik heb sinds ik mijn nieuwe Macbook Po heb een probleem met mijn Spotlight, hij kan alles vinden mappen, applicaties, mail enz. Het enige wat hij niet vind zijn de werkelijke bestanden, dus pages documenten bijvoorbeeld.
    Nu heb ik mijn documenten en instellingen over gezet via time machine kopie, maar ik neem aan dat dat niet de oorzaak kan zijn?

Is er misschien een knop/programma die ervoor kan zorgen dat hij opnieuw gaat doorzoeken voor snelle reactie?

Bijdrager
    Yaris

Want to re-index a folder —or even an entire volume— for Spotlight? Just do this:

[*:4952402052]From the Apple menu, choose System Preferences.
      [*:4952402052]Click Spotlight.
      [*:4952402052]Click the Privacy tab.
      [*:4952402052]Drag a folder or even an entire volume (your hard drive) to the list.
      [*:4952402052]Remove the item or volume you just added.[/list:o:4952402052]
      Spotlight will re-index the contents of the item you initially dragged to the list.

Bijdrager
      maclover111

@Yaris

Kan jij niet in het Nederlands reageren.
      we zitten hier tenslotte op een Nederlands forum.

Bijdrager
      sypie

Waarom? Yaris Googled net zoals iedereen zou kunnen doen. Appeltje-C en Appeltje-V doen z’n werk dan wel. Als iemand iets wil zou die daar best enige moeite voor mogen doen?

Bijdrager
      Yaris

Helemaal juist. Ik veronderstel dat iedereen hier Engels verstaat. Als ik een oplossing in het Engels vind ga ik die niet helemaal vertalen. Ik kan mijn tijd beter gebruiken om naar oplossingen voor andere problemen te zoeken.

Bijdrager
      Rmvis

Bedankt het is me inmiddels gelukt, wel even 2x rebooten tussendoor… en dan doet hij het prima!

Ik had al weken google afgezocht maar niet met een oplossing gekomen. bedankt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.