8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Spotlight toon verwijderde mails

Toen ik zojuist in Spotlight zocht, kwam ik een behoorlijke reeks (al lang) verwijderde mails van Facebook tegen. Ze staan niet meer op de server, en ook niet meer op mijn iPod. Herstellen heb ik niet heel veel zin, ivm. het alles terugzetten van mijn jailbreak.
    Hebben jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt! (:

Bijdrager
    iep

Je kunt Spotlight alles laten herindexeren. Hiervoor moet je Terminal openen en het commando sudo mdutil -E / invoeren (vul je wachtwoord in en druk op enter; hij zal niet laten zien dat je iets invoert uit veiligheidsoverwegingen). De oude cache wordt dan weggegooid en er wordt een nieuwe aangemaakt.

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Als ik hem uitvoer krijg ik: ‘-sh: sudo: commant not found’. Ik neem aan dat je de terminal op mijn iPod bedoelt?

Bijdrager
    iep

Yes. Normaliter werkt dat voor OS X. Wellicht dat je het op je iPod dan toch met een specifiek account moet doen. Ik had eerlijk gezegd niet opgemerkt dat het op iOS ging:razz:

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Nee, kan op mijn iPod niks er voor bedenken/vinden. Ook Google biedt me geen oplossing. Las wel ergens dat het een bug was in iOS 3.0, en die in iOS 3.1 was opgelost. Apart dat ik er nog steeds last van heb met iOS 4.2.1.

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Zelfs Apple weet niet wat het probleem is, om even te updaten voor degene die het zelfde probleem hebben. Herstellen is uiteindelijk de enigste optie.

(Sorry dat ik nog leven blaas in dit oude topic :wink:)

Bijdrager
    Emma1992

Hallo
    Vanmorgen heb ik per ongeluk een bericht verwijdert van mijn facebook. Ik zou dat heel graag terugkrijgen.
    Na lang zoeken kwam ik hier op dit topic terecht.
    Heel blij zocht ik in spotify het bericht op en indien ik de link invoer kom ik ook op de webpagina, maar die verwijst dan naar facebook waar het bericht al verwijdert is.

Is er iemand die mij kan helpen?
    Ik heb echt geen idee hoe ik dit bericht kan terughalen.

Mvg, Emma

Bijdrager
    Emma1992

Spotlight in plaats van spotify… sorry !

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.