10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    chlorophyl

Spotlight ondersteuning in laatste Office update

Eindelijk spotlight ondersteuning voor Entourage in de laatste Office update. Werkt perfect!

http://www.microsoft.com/mac/support.aspx

mmm stond al op de homepage… sorry

Bijdrager
    Rolf

nou, volgens mij doet ie bij mij niks….heb al in de Entourage prefs de keuze ‘Rebuild’ gedaan (maar merk ik), en heb Spotlight nieuw laten indexeren…..maar kan nog steeds niets in Entourage vinden…???

Bijdrager
    chlorophyl

Vreemd, ik heb ook een rebuild gedaan en al mijn mails, contactpersonen, taken etc… worden door Spotlight gevonden. Ik heb wel een reboot gedaan na de update.

Bijdrager
    Rolf

hmm….da’s typisch. Wat gebeurt er bij jou/jullie als je ‘rebuild’ kiest bij prefs / spotlight ? Bij mij wordt die knop dan lichtgrijs, en lijkt het erop alsof ik gelijk ‘ok’ moet kiezen. Maar ik heb niet het gevoel alsof er iets gerebuild wordt dan….

Bijdrager
    chlorophyl

Klopt. Ik drukte de eerste keer ook op OK. gebeurde niks. Daarna op nog een keer op rebuild geklikt en ff laten staan. Gebeurde eigenlijk ook niks. Ik zag Spotlight ook niet indexeren ofzo. Daarna reboot en het werkte. Vreemd eigenlijk want mijn Entourage database is 1,2 GB groot. Zou toch enige tijd in beslag moeten nemen…

Bijdrager
    svan

“De standaardlocatie voor de installatie kan niet gevonden worden. De installatie wordt afgeborken. What the @*U#?

Ik krijg de update dus niet geinstalleerd. Heb voor de zekerheid even de Office-map in mijn Applications-map gezet (stond in een submap), maar dat maakte niets uit.

Bijdrager
    Rolf
    ”chlorophyl”

Klopt. Ik drukte de eerste keer ook op OK. gebeurde niks. Daarna op nog een keer op rebuild geklikt en ff laten staan. Gebeurde eigenlijk ook niks. Ik zag Spotlight ook niet indexeren ofzo. Daarna reboot en het werkte. Vreemd eigenlijk want mijn Entourage database is 1,2 GB groot. Zou toch enige tijd in beslag moeten nemen…

Nou, heb het nog eens gedaan, en via Activity Monitor vastgesteld dat de Entourage Database Daemon opeens aan de slag ging. Daar zal dus wel iets gebeuren dacht ik. En inderdaad, een beetje meer geduld en een reboot verder kan Spotlight alles in Entourage vinden. Eindelijk.

Bijdrager
    Josh

Gelukkig is met deze update Office 11.2.3 ook de na de vorige update ontstane alert met wrong timezone in gele balk verdwenen als ik in de calender een nieuwe date wilde voegen. Ik heb gezocht wat ik kan maar kreeg de alert niet weg zodat ik al dacht dat het een programmeerfout is geweest.

Bijdrager
    Guido4ever

Ik krijg ook al de melding dat de standaardlocatie voor de installatie niet gevonden kan worden (overigens niet alleen op mijn eigen mac).
    Mijn office map staat ook altijd al in de Applications map.
    Prutsers.

Bijdrager
    Rolf
    ”Josh”

Gelukkig is met deze update Office 11.2.3 ook de na de vorige update ontstane alert met wrong timezone in gele balk verdwenen als ik in de calender een nieuwe date wilde voegen. Ik heb gezocht wat ik kan maar kreeg de alert niet weg zodat ik al dacht dat het een programmeerfout is geweest.

verdomd, dat was me nog niet eens opgevallen. Eindelijk !

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.