4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Sachin

Spotlight bij verschillende gebruikers

Hallo,

Na wat opzoekingswerk via Google en het forum heb ik nog geen antwoord gevonden op mijn vraag. Misschien kan mij iemand verwijzen naar het antwoord want ik denk niet dat ik de enige ben met dit probleem:

Op de iMac zijn er verschillende accounts. Iedereen kan echter via Spotlight alle bestanden van elkaar oproepen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Via de Finder is het niet mogelijk om aan deze bestanden te geraken. Wat ook maar logisch is. Hoe kan ik nu zorgen dat iedere gebruiker Spotlight kan gebruiken voor zijn/haar bestanden en niet deze van de rest?

Bedankt!

Fabian

Bijdrager
    Esquare

De gebruikersmappen van andere gebruikers in de Privacy-tab zetten?

Edit: nee dat zal niet werken, omdat je Spotlight niet per gebruiker apart kunt configureren… Zou wel makkelijk zijn, eigenlijk. :?

Anoniem

Hah, ik zit ook met dat probleem. Wanneer ik op dat andere account ingelogd ben en ik zoek naar bijvoorbeeld een mp3tje uit mijn eigen account, vindt spotlight hem makkelijk. Wanneer ik hem probeer te openen gaat dat niet. Dat is erg raar omdat afspelen via het infovenster gaat wel.

Bijdrager
    iJoost

Vreemd ik kan via Spotlight de bestanden in andere account niet zien of vinden. Waar staan die bestanden precies?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.